Bied klanten de optie om zélf online een afspraak te kunnen maken

Wil je efficiënter werken?

Introduceer dan de ASSU Agenda bij jouw klanten!

Wat biedt de ASSU Agenda?

Klik hieronder op de voordelen en ontdek de mogelijkheden van het online maken van afspraken.

  • Wat is de ASSU Agenda?

    Met de ASSU Agenda krijg je een online bedrijfsagenda die je kunt instellen naar je bedrijfswensen en een online afsprakensysteem dat je eenvoudig kunt integreren in je eigen website.

  • Welke functionaliteiten biedt de ASSU Agenda?
    • Cloud-based agenda
    • Realtime 24/7
    • Afspraken via o.a. uw website & Facebook
    • Afspraaktypes volledig configureerbaar
    • Beheer beschikbaarheid en roosters (per medewerker)
    • Meertalig
    • Gebruiksvriendelijke agenda
    • Afspraaknotificatie per mail en/of sms
    • Automatische afspraakbevestiging en -herinnering (email en sms)
    • Werkt op alle mobiele devices, browsers en besturingssystemen
    • Uitgebreide CRM tool
    • Beheerapp
    • Beveiligde verbindingen en opslag
    • Synchronisatie met Google Agenda, Outlook, Ical, etc.
    • Meerdere weergaves agenda
    • Consument heeft eigen gebruikersomgeving
    • Klantgegevens bepalen
    • Online afrekenen middels Ideal
    • Uitgebreide managementrapportages
    • Automatische back up
    • Import/export klanten/afspraken naar oa Excel, CSV etc.
    • Verjaardags sms
    • Berichten via email en sms versturen
    • Vakanties en vrije dagen invoeren
    • ...
  • Hoe beheer ik de instellingen van de ASSU Agenda

    Het instellen van de ASSU Agenda gaat erg gemakkelijk!

    • Stap 1: Instellen standaard openingstijden
    • Stap 2: Medewerkers opvoeren
    • Stap 3: Categorieën selecteren waaraan je afspraaktypen wenst te koppelen
    • Stap 4: Afspraaktypen opvoeren en medewerkers koppelen

    Nadat de basis instellingen zijn ingevoerd wordt de agenda geïntegreerd in de website. Zodra de agenda op jouw website staat kunnen klanten online afspraken maken.

  • Overal en altijd een afspraak maken

    Via jouw website kunnen zij altijd en overal een afspraak bij jouw kantoor inboeken. Die afspraak maken zij wanneer het hen uitkomt, bijvoorbeeld in het weekend of 's avonds, zelfs wanneer jij op vakantie bent. Ook kunnen zij op hun gemak alle verschillende beschikbare tijden inzien, voordat zij definitief een afspraak inboeken.

    Klanten hoeven nooit meer te wachten, omdat iemand niet aanwezig is of in gesprek. Kortom een optimale service die gewaardeerd wordt door jouw klanten.

  • Scoor met tevreden klanten

    Met de ASSU Agenda biedt jij je klanten extra service en gemak. Zij kunnen vanaf nu overal online een afspraak maken, via de website, via de mobile of zelfs via je Facebook bedrijfspagina. In 10 seconden is de afspraak gemaakt. Deze dynamiek geeft de klant een "wow" gevoel.

    Verbeter jouw klanttevredenheid met deze innovatieve module:

    • jouw klant kan altijd en overal online een afspraak maken! Een afspraak is in drie klikken gemaakt.
    • De afspraakherinnering wordt zeer gewaardeerd.
    • De afspraak staat direct in de agenda van de klant.
    • Alle beschikbare tijden zijn inzichtelijk, privacy is gewaarborgd

     

  • Efficiënt agendabeheer

    Jouw medewerkers moeten voor elk telefoontje de kantooragenda weer doornemen. Met de ASSU Agenda is dat verleden tijd. De klant kijkt zelf wat een handig tijdstip is en maakt de afspraak, je hoeft alleen te kijken of de planning naar wens is en de klant te ontvangen.

    Je kunt nog altijd in één oogopslag handmatig een afspraak inboeken, als de klant belt of spontaan langskomt. Je computer of mobiele telefoon met internet geeft het dagoverzicht van al jouw medewerkers overzichtelijk weer.

  • Lagere kosten

    Doordat klanten zelf hun afspraken gaan inboeken vermindert het telefoonverkeer aanzienlijk. Daardoor zijn er ook minder voicemail afspraakverzoeken die je moest terugbellen. In de meest succesvolle gevallen zakt het telefoonverkeer met wel 70%.

    Een belangrijke succesfactor is het actief stimuleren van het online afspraken maken onder jouw klanten. Meld in je voicemail dat de klant direct online een afspraak kan boeken op jouw website, omdat je nu even de telefoon niet kunt opnemen. Klanten vinden dit een goede oplossing en je hoeft niet terug te bellen.

  • Minder vergeten afspraken door afspraakreminders

    Klanten krijgen allereerst bij het boeken van een afspraak direct een bevestiging en de afspraak wordt meteen in hun elektronische agenda opgeslagen. Vervolgens krijgt de klant twee dagen van te voren ook nog een afspraakherinneringsbericht, waardoor het vergeten van afspraken praktisch nihil is.

    Je kunt natuurlijk zelf instellen wanneer herinneringsberichten worden verstuurd, dat kunnen e-mails zijn of SMS berichten.

  • Kan ik een demo van de ASSU Agenda krijgen?

     

    Wil jij gebruik maken van een demo? Bel dan nu even met Arjen Oeben Holla op 06 21 56 02 84. Hij heeft zijn mobiel altijd bij de hand.

  • Bestellen

Voorbeeld

Tarieven ASSU Agenda

Goed om te weten:

  • ingangsdatum: datum oplevering ASSU Agenda
  • einddatum: 01-01 van ieder kalenderjaar
  • verlenging: telkens op 01-01 van ieder volgend kalenderjaar, stilzwijgend met 12 maanden 
  • opzegtermijn: 1 maand
  • Standaardtarief€ 14,95

    - 1 medewerker

    - onbeperkt aantal afspraaktypes

    - onbeperkt aantal reserveringen

    - tarieven zijn exclusief btw, per maand en gebaseerd op een jaarlijkse betaling

    Meer willen weten?
  • Implementatietarief€ 45,00

    - Eenmalige kosten

    - tarieven zijn exclusief btw

    Meer willen weten?
  • SMS en E-mail€ 0,15

    - Afspraaknotificatie per mail en/of sms: € 0,15 

    - Automatische afspraakbevestiging en -herinnering per mail en/of sms: € 0,15

    - tarieven zijn exclusief btw, per stuk en worden per bundel (100 stuks) afgerekend.

    Meer willen weten?

Bestel hier de ASSU Agenda voor op je website