Service-abonnementen snel en efficiënt factureren & incasseren!

Waarom kiezen voor Facturatie & Incasso

De module Facturatie & Incasso wordt geleverd door onze partner EFI. 

 

De Facturatie & Incasso applicaties worden al jaren succesvol geïmplementeerd bij meer dan 1500 ondernemers. De applicatie van EFI die door YORON wordt uitgerold is specifiek ingeregeld voor de financieel advieskantoren.

Automatiseer facturatie

Bepaal eenvoudig het facturatie schema en begin met het automatisch versturen van je facturen en abonnementen.

Na 4 muisklikken is de factuur of het abonnement klaar en verzonden.

Controle over betalingen

Met de Incasso module gaat het klanten–debiteurenbeheer volledig automatisch. Klanten worden volledig automatisch herinnerd op basis van een vooraf ingesteld betalingsschema.

Tijd en Kosten besparen

Door slechts een paar basisgegevens in te vullen, maak je een complete digitale factuur of een abonnement. Je verstuurt facturen, abonnementen en incasso's in enkele seconden. Uiterst efficiënt en snel!

Bescherming van gegevens

De module is beveiligd volgens de richtlijnen van de PCI-DSS “Data Security Standards” en de ISO/IEC 27002 “Information Security Standards” om ongeautoriseerde login te voorkomen. Gegevensuitwisseling is beveiligd en versleuteld door moderne SSL/TLS encryptie.

Het server platform is ISO 27001 gecertificeerd. Dagelijkse back-ups naar een ISO 27001 gecertificeerde externe locatie.

AVG & Privacy wet

De module voldoet aan de AVG & Privacy wet (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Je klant heeft altijd inzage in zijn persoonsgegevens via zijn ‘Klantportaal’ waarin alle facturen staan en de klant zelf NAW gegevens kan aanpassen.

EFI heeft in het kader van beheer mogelijk toegang tot je klantgegevens. Indien het noodzakelijk is om hiervoor een ‘verwerkersovereenkomst’ met ons af te sluiten dan kun je dit per e-mail aangeven.

Abonnementen verdienmodel

Het verdienmodel van financieel advieskantoren wordt steeds meer gebaseerd op het afsluiten van verschillende soorten abonnementen. 

Juist voor deze kantoren is de Facturatie & Incasso module zeer interessant. De bedrijfskosten voor facturatie, controles en administratietijd, met gebruik van de Facturatie & Incasso module zijn beduidend lager dan bij de altijd kostbare uitbesteding via incassobedrijven.

Dé totaaloplossing voor je financiële bedrijfsproces

Moeiteloos factureren

De Facturatie & Incasso module biedt efficiëntie en flexibiliteit voor het uitvoeren van je financiële administratie, facturatie- en incassoprocessen. Je factuur of abonnement is na 4 muisklikken snel klaar en verzonden.

Je klanten debiteurenbeheer is volledig geautomatiseerd met een Herinnering of Aanmaning wanneer er geen betaling is ontvangen. Dé totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces. Overzichtelijk en flexibel administreren en rapporteren. Voortaan géén administratieve rompslomp meer.

Bespaar met  de module op facturatie-, incasso- en administratiekosten.

Moeiteloos incasseren

Verstuur eenvoudig en snel je facturen en abonnementen naar klanten. Incasseer betalingen efficiënt via iDeal of via de geïntegreerde Bank-Incassobatch. Betalingen staan direct op je rekening en worden daarna automatisch verwerkt in uw EFI programma.

Facturen en abonnementen worden direct naar de geïntegreerde EFI incassopartner verzonden. Mislukte betalingen worden automatisch herinnerd met een opvallende iDeal betaallink op de factuur. Uiterst efficiënt en tijd– en kostenbesparend.

Wat zeggen onze relaties

Deskundig – Waar voor uw geld – Hoge integriteit – Gebruiksvriendelijk

Functionaliteiten

Met de Facturatie & Incasso module gemakkelijk, snel en volledig geautomatiseerd digitaal factureren, incasseren en perfect administreren.

Financieel asdvieskantoren besparen aanzienlijk op kostbare administratietijd en facturatie– en incassokosten.

Je hebt de mogelijkheid om facturen, incasso’s en herinneringen te factureren en incasseren van service- en onderhoudsabonnementen, adviesfee, facturen met gespreide betaling, premies, contributies en offertes.

Uitermate efficiënt is de unieke B2C incasso voor herhalingsfacturen en abonnementen.

Enorme tijd en kosten besparingen worden met de Facturatie & Incasso module behaald door het volledig geautomatiseerde debiteurenbeheer.

Incasseer betalingen via de Bank–Incassobatch of via Mollie. Betalingen kunnen ook worden geïncasseerd via iDeal, PayPal, Creditcard, Automatische incasso of een Klantoverschrijving. Je kunt het incassotraject direct uitbesteden aan de incassopartner. Geïncasseerde betalingen komen op je bedrijfsrekening en worden automatisch verwerkt in het debiteurenbeheer.

Uiterst efficiënt, snel en goedkoop.

Offertes worden per e-mail verzonden en door de klant digitaal geaccordeerd en geretourneerd. Dat scheelt scannen, portokosten en veel vertraging. Na ontvangst van de notificatie voor klant akkoord, kun je deze offerte direct omzetten naar een digitale factuur.

Met de ESIGNEREN–EMAIL applicatie biedt je klanten de mogelijkheid om formulieren rechtsgeldig digitaal te laten ondertekenen.

Een snelle en voordelige oplossing.

De urenregistratie en taken module heeft een ingebouwde stopwatch functie voor een transparante tijdfactuur. Zo weet je exact hoeveel tijd je aan een bepaalde klant hebt gewerkt.

Geregistreerde tijden en data worden met één druk op de knop overgenomen in een gespecificeerde factuur voor verzending. Je hebt op elk gewenst moment een compleet overzicht van declarabele uren, taken en uren omzet.

Je beschikt over complete rapportages van facturen, abonnementen, incasso’s en debiteurenbeheer. Zo zie je in één oogopslag welke klanten wel of niet hebben betaald en welke klanten een automatische betalingsherinnering krijgen.

Je boekhoudadministratie biedt up-to-date rapportages: BTW, Assurantiebelasting, Bankboek, Omzet & Kosten, Winst & Verlies rekening, Balans en Klanten & Leveranciers.

De module geeft automatisch inzicht in je periodieke BTW aangifte en Assurantiebelasting afdracht. Zo vergeet je nooit op tijd je aangifte in te dienen. Je weet op elk gewenst moment hoe je financiële zaken ervoor staan. Via de Accountant–login kunnen belastingaangifte(n) voor BTW of Assurantiebelasting en de Jaarrekening in orde worden gemaakt.

De Facturatie & Incasso module heeft efficiënte koppelingen met de programma’s van:

  • Exact
  • Twinfield
  • Salesforce
  • MultiSafepay
  • Mollie SEPA
  • iDEAL
  • Sisow
  • Mailchimp
  • Centraal Invorderings Bureau (CIB)
  • UBL Ready voor uitwisseling van UBL e-facturen met leveranciers, klanten, overheden, boekhoudpakketten, billing service providers, scan & herken partijen
  • Simplerinvoicing voor facturen uitwisseling tussen e-facturatie platforms

Maar ook is er een koppeling beschikbaar met Assuportal van EDV groep.

 

Behoud je eigen identiteit met facturen, incasso’s en offertes in jouw huisstijl. Bedrijf en medewerker(s) instellingen zijn eenvoudig aan te passen. Zo kunt je altijd je eigen logo en bedrijfsinformatie gebruiken en kunnen ook extra documenten worden meegezonden.

Factuur, Abonnement en Offerte in eigen huisstijl voor de beste Klantenbinding!

Bij de facturatie kun je er voor kiezen om allerlei soorten documenten mee te sturen. Volledig automatisch.

Tarieven

Onze pakketten zijn simpel ingedeeld, zodat er voor vrijwel elke situatie een oplossing is. Ben je op zoek naar een meer 'op maat' oplossing? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden: 06 21 56 02 84.

Goed om te weten:

  • ingangsdatum: datum inschrijving
  • einddatum: 01-01 van ieder kalenderjaar
  • verlenging: telkens op 01-01 van ieder volgend kalenderjaar, stilzwijgend met 12 maanden 
  • opzegtermijn: 1 maand
  • Tarief is exclusief btw, per maand en op basis van jaarbetaling.