YORONKlik om onze app te openenOpenen

Altijd bereikbaar zijn voor jouw klanten?

Dat kan! Met jouw eigen mobile ASSU Mobile App ben je altijd bereikbaar!

Het is écht niet anders! The world has gone mobile! Ga met jouw klant mee!

Jouw eigen mobile app?

De belangrijkste functie van de ASSU Apps:

jouw klant kan direct met letterlijk één druk op de knop op zijn smartphone contact met jouw kantoor opnemen.

ASSU Mobile App wordt geleverd door onze netwerkpartner AppSky. 

 

Waar jouw ASSU Website en de inzet van ASSU Social Media ervoor zorgen dat klanten jou vínden, zorgen de mobile ASSU Apps ervoor dat klanten blijven.

Met de ASSU Apps deel je op een makkelijke en snelle manier nieuwtjes, acties en speciale aanbiedingen. Klanten kunnen direct reageren en zijn zo altijd op de hoogte van de meest actuele informatie van jouw kantoor. 

Je beschikt over verschillende communicatiemiddelen: face-to-face, telefoon, e-mail, website, webcam, social media.....

En jouw eigen kantoor app op de mobiele telefoons van al je klanten: dat is nu óók mogelijk. 

Een groeiende groep klanten zal deze vorm van digitale communicatie zéér aanspreken! 

Via de ASSU App kan je klant vragen stellen, informatie opvragen en direct contact hebben met de eigen adviseur binnen het kantoor.

Bij een schadegebeurtenis kan je klant de schadeafdeling rechtstreeks benaderen. Dus niet doorschakelen of doorzetten of wachten op een telefoon-menu. Nee, direct de juiste afdeling.

De ASSU App biedt ook de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. Handig. Klantvriendelijk!

Maak het je klant makkelijk. Stel je klant gerust bij een schade. Via zijn smartphone kan hij met één druk op de knop een schade melden. Natuurlijk niet een volledig schadeformulier maar wel de belangrijkste gegevens van de schadegebeurtenis. 

Indien je kantoor een 'mijn polismap' beschikbaar stelt aan je klanten, kunnen zij via de ASSU App verzekeringen wijzigen en/of aanvragen.

Je klant is onderweg met de trein of het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming. 'Oei..... heb ik nu wel of niet aanvullende zorgkosten verzekerd op mijn reisverzekering?' Via de ASSU App kan hij dat controleren of de vraag bij jou neerleggen.

Het is zelfs mogelijk om een koppeling te maken tussen de ASSU Apps en jouw eigen software/backend systeem. De mogelijkheden van de ASSU Apps worden daarmee ongekend groot.

Een geweldige functionaliteit! In de maand mei bijvoorbeeld stuur je alle gebruikers een bericht toe: "Let op, de vakanties komen er weer aan. Controleer jouw reisverzekering!"

Een ander voorbeeld: je stuurt in november iedereen een bericht als het gaat om de zorgverzekering: "Heb je hulp nodig bij de keuze van een juiste zorgverzekering? Maak een afspraak!".

Met dit soort pushberichten moet je wel voorzichtig zijn. Als je het te vaak doet gaat de impact ervan verloren. Maar..... wat een geweldige manier om snel een belangrijke boodschap uit te sturen!

 

Laat jouw fantasie de vrije loop met de functies van de ASSU App

In het digitale tijdperk is nagenoeg alles mogelijk. Er zijn honderden functies beschikbaar c.q. in te bouwen. Niets is onmogelijk.

Hieronder hebben wij een aantal van de belangrijkste functies op een rij gezet. Je zult ze niet allemaal nodig hebben, maar wellicht dat het jouw fantasie prikkelt en jij zélf met bijzondere toepassingsmogelijkheden komt.

Laat je klanten weten wat jouw kantoor te bieden heeft. Welke abonnementsvormen?  Met deze functie maak je snel een eenvoudige 'menukaart'.

Heb je informatie die niet iedereen mag zien of informatie die alleen voor een bepaald persoon of groep zichtbaar mag zijn, dan kun je deze functie perfect gebruikten. Hiermee kun je bijvoorbeeld jouw klant een eigen omgeving bieden zodat alleen die klant de informatie ziet die jij wil. De informatie is alleen voor die klant zichtbaar en voor niemand anders.

In onze 24 uurs economie draait het allemaal om de snelheid waarmee je informatie krijgt. Je herkent het wel, heb je net iets interessants gevonden, maar wil je nog wat aanvullende informatie krijgen, dan is er vaak geen enkele mogelijkheid om NU je vraag te kunnen stellen. Gemiste kans vinden wij! Daarom bieden wij de mogelijkheid om een chat functie in de ASSU App te plaatsen. Op deze manier kun je razend snel informatie uitwisselen!


Heb je nog geen chat op jouw website? Wij werken samen met het meest betrouwbare chatprogramma van Zopim (gratis). Een account kunnen wij snel voor je aanmaken.

Het voordeel van de ASSU App is toch absoluut wel deze functie. Laat je klanten jou of een specifieke afdeling binnen jouw kantoor bereiken door slechts een druk op 1 knop! Makkelijker kan niet!

Jouw Facebook pagina direct in de ASSU App geladen en nog mooier: je klanten kunnen direct 'Liken' en jij en jouw klanten kunnen direct berichten posten.

Deze functie is interessant als je de App meer wilt gaan gebruiken als een informatieplatform zoals een beperkte website, alleen dan voor jouw klanten die de App gedownload hebben.

Plaats hier alle foto's van de kantoormedewerkers en laat zien wie je bent! Maak gemakkelijk een of meerdere albums aan via Picasa, Istagram of met eigen foto's.

Deze functie is vooral handig als je meer info wilt geven aan je klanten dan in een kort berichtje te vertellen is. Je kunt hier uitleg geven over je ASSU App en andere wetenswaardigheden. Je kunt deze functie ook gebruiken in combi met een folder, zodat je meer pagina's kunt gebruiken. Het lijkt zo een beetje op een website, maar dan echt en alleen voor jouw klanten!

Wil je dat je klanten ook meer informatie kunnen aanvragen, dan is deze functie een goede oplossing. Je kunt een extra formulier aanmaken waarmee je klanten snel en gemakkelijk hun vraag kunnen stellen.

Laat op je agenda zien wat er te doen is. Ideaal voor events of bijzondere dagen waar je aandacht voor wilt vragen.

Deze functie is de vervanging van de ouderwetse Spaarkaarten, alleen dan digitaal. Je kunt je klanten een beloning geven voor hun klandizie. Je kunt deze functie ook gebruiken door al vooraf een waardepunt toe te kennen voor het donwloaden van de App, als dank!

Als je heel veel informatie hebt, is het beter deze functie te gebruiken, waarmee je kunt linken naar je bestaande ASSU Website of naar externe websites om meer informatie te delen. Je kunt deze functie natuurlijk ideaal gebruiken om cross platform te werken.

Maar ook kun je linken naar de 'polismappen of -kluizen' van de verschillende aanbieders (Voogd, VCN, VKG ...).

Heeft je bedrijf meerdere locaties of wil je graag dat je klanten jouw kantoor snel kunnen vinden (inclusief Googe Maps), neem dan deze functie.

Wat is er nieuw? Laat het via deze functie weten, zodat je klanten direct op de hoogte zijn van het meest belangrijke nieuws. Een andere mogelijkheid is om de ASSU Nieuwsberichten hier in te laden.

Met het versturen van pushberichten kun je de smartphones en tablets commercieel aanwenden. Heb je iets te vertellen dat echt belangrijk is voor jouw klanten, laat het dan weten via een pushbericht.

Bij een pushbericht krijgen alle door jou geselecteerde klanten een bericht dat je iets te vertellen hebt. Je kunt het bericht instellen voor alle App gebruikers of een selectie maken voor een bepaalde groep gebruikers.

Eventueel kun je een specifieke datum selecteren waarop het bericht zichtbaar moet zijn. Gebruik het niet al te vaak, maar je zult zien, dat wanneer je het inzet, de respons zeer hoog zal zijn. Leuk als je echt een mooie actie hebt of een bericht wilt delen waar je klant een groot voordeel mee kan behalen.

Met deze functie kun je je gebruikers bij het opstarten van de App een bericht tonen. Bijvoorbeeld als je iets nieuws hebt toegevoegd of als je een belangrijke actie hebt. Je kunt het bericht instellen voor alle App gebruikers of een selectie maken voor een bepaalde groep gebruikers, eventueel kun je een specifieke datum selecteren waarop het bericht zichtbaar moet zijn.

Met deze functie kun je je klanten de keuze geven of ze bepaalde PUSH berichten wel of niet willen ontvangen. Zo kun je Onderwerpen aanmaken die je klanten kunnen aan- of uitzetten. Staat het onderwerp AAN, dan ontvangt diegene een PUSH bericht. Staat het onderwerp UIT, dan ontvangt diegene NIETS. Je kunt bij een onderwerp meerdere subcategorieën aanmaken, zodat je klanten nog specifieker kunnen aangeven welke informatie ze wel en niet willen ontvangen.

Met deze functie kunnen gebruikers van de App hun camera activeren om een QR code te scannen. Je kunt een QR code laten verwijzen naar een specifieke URL. Bijvoorbeeld van een speciale landingspagina van je ASSU Website.

Deze functie is vooral interessant als je regelmatig informatie wil geven aan je klanten, maar ook interessant als je bepaalde websites volgt die voor jouw klanten van belang zijn. Je kunt hiermee je klanten altijd volledig informeren over ieder gewenst onderwerp.

Is je website gemaakt in WordPress of beschikt u over een ASSU Website, dan kun je delen van je website heel gemakkelijk in je ASSU App opnemen.

Wij bieden jou drie opties

  1. Yoron Basic is een instapmodel
  2. Yoron Premium is een grotendeels gestandaardiseerde App en biedt veel méér functionaliteiten
  3. de derde optie is het leveren van volledig maatwerk

Goed om te weten: Yoron Basic kan tegen een méérprijs worden uitgebreid met functionaliteiten uit Yoron Premium.

Yoron Basic behelst:

een uniform startscherm welke zoveel als mogelijk wordt opgemaakt in de huisstijlkleur en overige materiaal van jouw kantoor (veelal afgeleid van de bestaande website).

Binnen Yoron Basic worden de volgende menu-items opgenomen:

  • Groot in beeld een BEL knop, waarmee de consument direct contact kan opnemen met het kantoor
  • Button voor: Melden van een schade middels een simpel formulier met mogelijkheid om foto’s/documenten mee te sturen
  • Button voor: Contact middels een formulier om teruggebeld te worden “Bel mij”
  • Button voor: link naar website

Yoron Premium:

Deze versie is gebaseerd op de menu-inhoud van het door YORON ontwikkelde concept voor financieel dienstverleners. Kantoren die deze versie willen gaan inzetten, krijgen daarvoor een uitnodiging om via een webformulier alle gegevens in te vullen, waarna YORON de App zal gaan produceren.

Binnen de Yoron Premium worden de volgende menu-items opgenomen:

  • algemeen schadeformulier mobiel invullen en direct opsturen inclusief foto's
  • link naar een online 'Polismap' 
  • een eigen telefoonboek met jouw belangrijkste nummers
  • handige koppelingen naar o.a. EHBO, Politie en/of SOS international (of andere partijen) en natuurlijk naar jouw eigen website
  • Wijzigingen menu met diverse formulieren (geboorte - verhuizen - overlijden....)
  • Eigen menu item (afhankelijk van wensen): vanaf € 1,50**

 

** Indien het een 'gecompliceerde' aanvraag betreft, wordt altijd eerst een offerte opgemaakt (bij offertebedrag vanaf € 150,00) met een urencalculatie. Ons uurtarief is € 75,- per uur. 


Deze versie biedt een volledig maatwerk pakket. Alle mogelijke denkbare oplossingen kunnen in de versie worden opgenomen.

Voor deze versie is altijd een individueel gesprek noodzakelijk om jouw wensen in kaart te brengen. Op basis van een door jou goed te keuren offerte wordt direct begonnen met de bouw van de App.

Zélf in 1 minuut uitproberen? Uiteraard zonder enige kosten!

Om te kunnen zien hoe de ASSU Apps nu precies werken en wat je ermee kunt doen, hebben wij in Google Play en in de Apple AppStore de twee ASSU Apps geplaatst.

  • Yoron Premium
  • Yoron Basic

En dan is het heel simpel: 

  • Ga met je eigen smartphone naar hetzij Google Play of naar de Apple AppStore en download een van beide ASSU Apps (of allebei!)
  • Zie voor jezelf de mogelijkheden van beide ASSU Apps

 

FAQ

YORON heeft ervoor gekozen om de Apps geschikt te maken voor de meest toonaangevende besturingssystemen (OS). De totale verkopen van smartphones en de daarbij behorende besturingssystemen sinds 2011 laten een steeds verdere opmars zien van op Android en iOS gebaseerde toestellen.

Hoewel Windows een iets groter marktaandeel heeft gekregen in Nederland (juli 2014 marktaandeel 1,07%*) is de wereldwijde verwachting dat Windows op termijn zal gaan verdwijnen. Vanwege het beperkte marktaandeel van Windows heeft YORON ervoor gekozen voor dit platform geen Apps te ontwikkelen. De ASSU Apps zijn dus geschikt voor|:

  • Alle iPhone toestellen (iOS) en te downloaden via de AppStore
  • Alle Android toestellen vanaf OS 4.1 Jelly Bean via Google Play
  • Windows toestellen worden NIET ondersteund

Je betaalt pas nadat jouw ASSU App is gepubliceerd.

In de regel laat je ons via een e-mailbericht weten wat jij wilt wijzigen en wij voeren de mutatie uit. Maar het is ook mogelijk dat jij zélf toegang krijgt tot het CMS.

Ons systeem is zo ingericht dat je een verandering direct kunt zien. Wanneer jij dus iets hebt veranderd in de App, dan kunnen jij en jouw gebruikers dit direct terug zien in de App.

Zijn de aanpassingen van dien aard, dat de App in de basis niet meer gelijk is aan hetgeen jij eerder hebt aangemeld bij de AppStores, dan kan het voorkomen dat je de App opnieuw moet laten indienen bij de AppStores! Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als je het icoontje van jouw App wilt aanpassen.

Wanneer jij zelf de publicatie regelt, geldt dat normaal gesproken de App bij Google binnen 4 uur te zien is en bij Apple de gemiddelde doorloop tijd ongeveer 10 werkdagen is.

Houdt er rekening mee dat Apple de App kan afwijzen waardoor de publicatie vertraging oploopt!

Als wij de publicatie voor jou verzorgen (éénmalige kosten slechts € 75,00), verloopt de goedkeuring bij Apple sneller en de kans op afwijzing is aanzienlijk lager.

 

Ja, onze Apps zijn niet alleen geschikt voor alle smartphones, maar ook geschikt voor iPad en andere tablets!

Als er updates zijn of verbeteringen, dan profiteer je daar direct van! Dit is inbegrepen in jouw abonnement. Zo kun je altijd over de meest recente technologie beschikken en direct inzetten voor jouw App. Zijn er updates en/of nieuwe functies, dan ziet je die direct in jouw omgeving terug en zullen we een beschrijving plaatsen in de lijst met functies.

Voor een upgrade daarentegen zullen wij in de meeste gevallen een vergoeding vragen. Een upgrade wil vaak zeggen dat wij gebruik gaan maken van een volledig nieuw CMS/Platform.

Natuurlijk!

Heb jij een vraag of heb jij hulp nodig, dan kun je als klant van YORON contact opnemen met ons via mail of telefoon!

Tarieven

 

Goed om te weten:

  • ingangsdatum: datum oplevering ASSU Mobile App
  • einddatum: 01-01 van ieder kalenderjaar
  • verlenging: telkens op 01-01 van ieder volgend kalenderjaar, stilzwijgend met 12 maanden 
  • opzegtermijn: 1 maand

LET OP: vanaf 01-10-2017 is het noodzakelijk te beschikken over een Developers-account bij Apple. Deze kost $ 99,00 per jaar. Zonder dit account kan uw app niet in de App Store van Apple worden gepubliceerd.

ASSU Mobile App Basic

€ 12,50

Méér informatie?

Tarief is exclusief btw, per maand en op basis van jaarbetaling.

ASSU Mobile App Premium

€ 22,50

Méér informatie?

Tarief is exclusief btw, per maand en op basis van jaarbetaling.

Opstartkosten

Eenmalige kosten

Méér willen weten?

Opstartkosten: inclusief o.a. de productie van de App, het publiceren van de App & aanmelden bij de AppStore en Google Play. 

Basic: € 75,00

Premium: € 225,00

Tarief is exclusief btw.

Bestellen ASSU Mobile App