Altijd bereikbaar zijn voor jouw klanten?

Dat kan! Met jouw eigen mobile ASSU Mobile Web ben je altijd bereikbaar! The world has gone mobile! Ga met jouw klant mee!

 

Waar jouw ASSU Website en de inzet van ASSU Social Media ervoor zorgen dat klanten jou vínden, zorgt de ASSU Mobile Web ervoor dat klanten blijven.

Met de ASSU Mobile Web deel je op een makkelijke en snelle manier nieuwtjes, acties en speciale aanbiedingen. Klanten kunnen direct reageren en zijn zo altijd op de hoogte van de meest actuele informatie van jouw kantoor. 

De belangrijkste functie van de ASSU Mobile Web: jouw klant kan direct met letterlijk één druk op de knop op zijn smartphone contact met jouw kantoor opnemen.

Je beschikt over verschillende communicatiemiddelen: face-to-face, telefoon, e-mail, website, webcam, social media..... En jouw eigen ASSU Mobile Web op de mobiele telefoons van al je klanten: dat is nu óók mogelijk. 

Een groeiende groep klanten zal deze vorm van digitale communicatie zéér aanspreken! 

Via de ASSU Mobile Web kan je klant vragen stellen, informatie opvragen en direct contact hebben met de eigen adviseur binnen het kantoor.

Bij een schadegebeurtenis kan je klant de schadeafdeling rechtstreeks benaderen. Dus niet doorschakelen of doorzetten of wachten op een telefoon-menu. Nee, direct de juiste afdeling.

De ASSU Mobile Web biedt ook de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. Handig. Klantvriendelijk!

Maak het je klant makkelijk. Stel je klant gerust bij een schade. Via zijn smartphone kan hij met één druk op de knop een schade melden. 

Indien je kantoor een 'mijn polismap' beschikbaar stelt aan je klanten, kunnen zij via de ASSU Mobile Web verzekeringen wijzigen en/of aanvragen.

Je klant is onderweg met de trein of het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming. 'Oei..... heb ik nu wel of niet aanvullende zorgkosten verzekerd op mijn reisverzekering?' Via de ASSU Mobile Web kan hij dat controleren of de vraag bij jou neerleggen.

Het is zelfs mogelijk om een koppeling te maken tussen de ASSU Mobile Web en jouw eigen software/backend systeem. De mogelijkheden van de ASSU Mobile Web worden daarmee ongekend groot.

Hieronder hebben wij een aantal van de belangrijkste functies op een rij gezet. Je zult ze niet allemaal nodig hebben, maar wellicht dat het jouw fantasie prikkelt en jij zélf met bijzondere toepassingsmogelijkheden komt.

Laat je klanten weten wat jouw kantoor te bieden heeft. Welke abonnementsvormen?  Met deze functie maak je snel een eenvoudige 'menukaart'.

Heb je informatie die niet iedereen mag zien of informatie die alleen voor een bepaald persoon of groep zichtbaar mag zijn, dan kun je deze functie perfect gebruikten. 

Hiermee kun je bijvoorbeeld jouw klant een eigen omgeving bieden zodat alleen die klant de informatie ziet die jij wil. De informatie zit achter een inlogscherm en is alleen voor die klant zichtbaar en voor niemand anders.

In onze 24 uurs economie draait het allemaal om de snelheid waarmee je informatie krijgt. Je herkent het wel, heb je net iets interessants gevonden, maar wil je nog wat aanvullende informatie krijgen, dan is er vaak geen enkele mogelijkheid om NU je vraag te kunnen stellen. Gemiste kans vinden wij!

Daarom bieden wij de mogelijkheid om een chat functie in de ASSU Mobile Web te plaatsen. Op deze manier kun je razend snel informatie uitwisselen!

Het voordeel van de ASSU Mobile Web is toch absoluut wel deze functie. Laat je klanten jou of een specifieke afdeling binnen jouw kantoor bereiken door slechts een druk op 1 knop! Makkelijker kan niet!

Jouw Facebook pagina direct in de ASSU Mobile Web geladen en nog mooier: je klanten kunnen direct 'Liken' en jij en jouw klanten kunnen direct berichten posten.

Plaats hier alle foto's van de kantoormedewerkers en laat zien wie je bent! Maak gemakkelijk een of meerdere albums aan via Picasa, Istagram of met eigen foto's.

Deze functie is vooral handig als je meer info wilt geven aan je klanten dan in een kort berichtje te vertellen is. Je kunt hier uitleg geven over je producten en diensten en andere info zoals bijvoorbeeld een overzicht van preventiemaatregelen.

 

Uiteraard is het mogelijk om snel en op een heel gemakkelijke manier een schade te melden en wijzigingen door te geven!

Je kunt deze functie natuurlijk ideaal gebruiken om cross platform te werken. Zo kun je linken naar de 'polismappen of -kluizen' van de verschillende aanbieders (Voogd, VCN, VKG ...).

Heeft je bedrijf meerdere locaties of wil je graag dat je klanten jouw kantoor snel kunnen vinden (inclusief Googe Maps), neem dan deze functie.

Wat is er nieuw? Laat het via deze functie weten, zodat je klanten direct op de hoogte zijn van het meest belangrijke nieuws. Een andere mogelijkheid is om de ASSU Nieuwsberichten hier in te laden.

Goed om te weten:

  • ingangsdatum: datum oplevering ASSU Mobile Web
  • einddatum: 01-01 van ieder kalenderjaar
  • verlenging: telkens op 01-01 van ieder volgend kalenderjaar, stilzwijgend met 12 maanden 
  • opzegtermijn: 1 maand
  • tarieven zijn per maand, op jaarbasis
  • tarieven zijn ex BTW