Laat premievergelijkers voor je kantoor werken!

Klanten willen besparen op hun vaste lasten. 

Wel.... maak ze attent op jouw eigen premievergelijkers!

Waarom zou je als advieskantoor een vergelijker willen gaan inzetten?

 

  • geen rompslomp
  • geen omkijken naar
  • klanten een alternatief bieden
  • execution only 
  • een uitstekende verdienste
  • cross-selling
  • nieuwe aanwas van jonge klanten
  • Gemak en eenvoud voor jouw klant

    Jouw kantoor is de virtuele tussenpersoon

    Het gaat de meeste internetgebruikers er niet om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Zij zoeken een virtuele tussenpersoon die kan en vooral ook wil voldoen aan hun individuele wensen. 

    De klant wil gebruik kunnen maken van vergelijkers, wil alle informatie onder hanbereik en..... advies op het moment dat daaraan behoefte bestaat.  

  • De markt is sterk veranderd

    Virtuele hóógstpersoonlijke aandacht!

    Advieskantoren kampen al enkele jaren met dalende omzetten. De verzadiging van de verzekeringsmarkt en de toenemende directe distributie zijn enkele van de krachten die hierbij een rol spelen. Ook het provisieverbod wordt gezien als een belangrijke oorzaak. Je ziet dat alle banken en verzekeraars steeds meer kijken naar crosschannel en het internetadvies.

    Maar..... de branche kan evenzo gebruik maken van het internet. Met de inzet van aan het advieskantoor gelieerde vergelijkingssites kan het kantoor de voorheen surfende en ongrijpbare consument uitstekend bedienen en aan zich binden. 

  • Onafhankelijkheid

    Banken en verzekeraars hebben het nakijken!

    De consument wil nog steeds onafhankelijk advies en die kunnen verzekeraars en banken nooit bieden. Het onafhankelijke advieskanaal verdwijnt dus niet. Wel zullen consumenten vaker aan de knoppen willen zitten. Zij kiezen voor een vergelijkingssite of voor een advies. Advieskantoren kunnen beide bieden én zich als onafhankelijke adviseur presenteren. Dat is een enorm voordeel.

  • De financiële huisarts

    Richt je op de klant!

    Het enkel sturen op veel polissen verkopen en volume realiseren is een doodlopende weg. Het gaat inmiddels meer om relatiegerichte abonnementsmodellen die het financiële leven van je klanten helpen te organiseren en optimaliseren.

    De klant voert zijn gegevens in en de technologie suggereert wat er moet gebeuren. En als dan het resultaat neerkomt op het inwinnen van advies, dan zit het advieskantoor gebeiteld. 

Jouw verdienmodel, naast je kantoor-inkomsten!

Het is een van de meest succesvolle manieren van online geld verdienen: Affiliate marketing. Simpel gesteld verwijs je als affiliate bezoekers naar producten of diensten van bedrijven. Wanneer deze personen een aankoop doen, krijg je hiervoor een bepaald bedrag. Je maakt dus reclame voor een bedrijf of product. Dit doe je door via eigen ASSU Vergelijkers Website.

 

Wat houdt Affiliate Marketing precies in?

Als affiliate promoot je producten of diensten van anderen op het internet. Je krijgt dan voor iedere klant een provisie. De aankopen worden bijgehouden via zogenoemde “tracking links”. Deze links zijn uniek en bevatten informatie voor het bedrijf dat jij de persoon bent die hen de klant heeft bezorgd. Zo kan je provisie eenvoudig worden berekend en naar je worden overgemaakt.

Een voordeel is dat je bijvoorbeeld via je eigen website meerdere affiliate producten kunt promoten. Zo spreid je je risico en vergroot je de mogelijkheden tot het verdienen van geld op het internet.

 

 

Hoeveel kun je verdienen?

De mogelijkheden voor inkomsten zijn in feite oneindig. Je kunt in principe zoveel verdienen als er mogelijke klanten zijn voor de producten die je promoot. Een reëel inkomen als je begint is een aantal duizend euro op jaarbasis. Dit kan snel groeien naar een volledig inkomen als je er ook voldoende tijd insteekt.

 

Betaling voor sales

Binnen affiliate marketing zijn er gewoonlijk drie verdienmodellen: CPS (sales), CPL (leads) en CPC (klikken). De ASSU Vergelijker gaat uit van het CPS-model. Over het aankoopbedrag krijg je een percentage of een vast bedrag. Hieronder zie je de vergoedingenlijst. YORON draagt zorg voor de uitbetaling.

 

Voorbeelden? Klik op een van de buttons hieronder!

FAQ

  • Hoe werkt Affiliate Marketing voor financieel dienstverleners?

    Bij Affiliate Marketing worden aanbieders/adverteerders (verzekeringsmaatschappijen, banken, reisorganisaties, telecomaanbieders e.d.) gepromoot door ASSU Vergelijkingssites die Yoron aan de financieel dienstverlener ter beschikking stelt.

    Iedere financieel dienstverlener die klant is bij Yoron én een ASSU Website heeft afgenomen heeft automatisch toegang tot het Affiliate Marketing Programma.

    Een ASSU Vergelijkingssite stuurt relevante bezoekers door naar een aanbieder/adverteerder. De aanbieder/adverteerder betaalt een vergoeding als een van de doorgestuurde bezoekers overgaat tot een transactie. Deze vergoeding bedraagt meestal enkele procenten van de premie/het aankoopbedrag.

    Als de financieel dienstverlener met zijn ASSU Vergelijkingssite kwalitatief goede bezoekers doorstuurt kan hij met Affiliate Marketing méér verdienen dan bij andere vormen van online marketing.

    Met innovatieve technologie en persoonlijke service laat Yoron en Komparu al meer dan 15 jaar aanbieders/adverteerders en financieel dienstverleners optimaal samenwerken. 

  • Hoe werkt Online Lead Generation

    Lead Generation is één van de meest efficiënte en meetbare manieren om nieuwe klanten te genereren. Binnen het concept van ASSU Vergelijkers genereren zowel de aanbieders (verzekeringsmaatschappijen, telecombedrijven etc) als de financieel adviseur die nieuwe klanten! En dat is uniek!

    Met behulp van dedicated landingspagina's (of actiepagina's) worden persoonsgegevens verzameld. Met die gegevens kun je de eerste stap zetten om de dialoog met je nieuwe klanten aan te gaan. Met leadgeneratie via een leadcampagne krijg je doelgroep een 'gezicht'. Je ontvangt de gegevens van mensen die interesse in jouw product tonen.

    De financieel adviseur is altijd de winnaar:

    • óf hij krijgt commissie van een conversie (via de vergelijker)
    • óf hij krijgt rechtstreeks een lead (via contactformulier of anderszins)
  • Hoe werkt het concept van de ASSU Vergelijker?

    De kern:

    als financieel dienstverlener wil je óók de online klant aan je kantoor binden. Klanten die op zoek zijn naar het goedkoopste alternatief. Die dat volledig online willen doen. En op ieder gewenst moment. Onafhankelijk van plaats en kantoortijden.

    Kun je deze klant niet binnenhalen via de meer traditionele en meer persóónlijke manier, dan kun je hem via de ASSU Vergelijkingssite van dienst zijn en op die manier nog altijd een prima verdienste scoren in de vorm van een affiliate-vergoeding. 

    Een heel belangrijke overweging:

    Scoor je een klant via de ASSU Vergelijkingssite, dan zal hij niet verder hoeven te zoeken naar een adviseur op het moment dat hij behoefte heeft aan een advies. Op deze wijze kun je dus óók de online-klant aan je kantoor binden.

    Bij deze module van Yoron spelen een aantal partijen een 'eigen' rol:

    1. Jij als de financieel adviseur

    Jij hebt een klantenbestand die je op een aantal verschillende wijzen wilt bedienen:

    • de hóógstpersoonlijke en meer traditionele manier
    • via online media
    • en op basis van execution only

    2. De aanbieder/adverteerder

    Verzekeringsmaatschappijen, banken, telecom- en energiebedrijven maken steeds vaker gebruik van online media om aan klanten te komen. Voor deze partijen zijn vergelijkingssites erg belangrijk!

    3. de bezoeker van de vergelijkingssite

    De bezoeker van jouw ASSU Vergelijkerssite kan een bestaande klant zijn. Liever jouw bestaande klant treffen op je eigen vergelijkerssite dan op die van een ander. 

    Het kan ook een nieuwe klant zijn die via via heeft gehoord dat jouw kantoor óók advies kan geven indien hij daaraan behoefte heeft.

    Het kan ook een 'oude' klant zijn die via een vergelijker is overgestapt en nu terug wil komen.

    4. Yoron

    Yoron bouwt de online etalage in de vorm van de ASSU Vergelijkerssite. Yoron levert daarnaast alle content op de website behalve de vergelijkers. Die worden aangeleverd door onze partner Komparu.

    5. Komparu

    Komparu bouwt de vergelijkers en levert de tools om de bezoekers de juiste informatie aan te kunnen reiken om flink te kunnen besparen!

     

     

  • Mijn klanten maken geen gebruik van vergelijkingssites

     

    Als je deze mening bent toegedaan hoop ik dat je toch echt wakker wordt! 

  • Welke vergelijkers staan op de ASSU Vergelijkerssite

    Op de ASSU Vergelijkerssite kunnen de volgende producten en diensten opgenomen (jij bepaalt zélf welke vergelijker je wilt tonen):

    In de nabije toekomst kunnen ook de producten van de 'eigen' provinciale en volmachtkantoren worden opgenomen in de ASSU Vergelijkers. Zo kunnen de producten van Voogd, Risk, Nedasco, VCN worden ingeregeld.

  • Updates & Upgrades

    Als er updates zijn of verbeteringen, dan profiteer je daar direct van! Dit is inbegrepen in jouw abonnement. Zo kun je altijd over de meest recente technologie beschikken en direct inzetten voor jouw ASSU Vergelijkers. Zijn er updates en/of nieuwe functies, dan zie je die direct in jouw omgeving terug.

    Voor een upgrade daarentegen zullen wij in de meeste gevallen een vergoeding vragen. Een upgrade wil vaak zeggen dat wij gebruik gaan maken van een volledig nieuw CMS/Platform.

  • Krijg ik ook support?

    Natuurlijk!

    Heb jij een vraag of heb jij hulp nodig, dan kun je als klant van YORON contact opnemen met ons via mail of telefoon!

  • Welke partijen zijn betrokken bij deze module

     

    Hieronder geven we je een overzicht van alle partijen die zijn betrokken bij de ASSU Vergelijkers:

    1. Aanbieders

    Aanbieders (of adverteerders) van de in de vergelijkers opgenomen producten en diensten zijn verzekeringsmaatschappijen, telecomaanbieders en energieleveranciers. 

    2. Daisycon

    Daisycon heeft een groot netwerk van relevante aanbieders/adverteerders.  

    3. Zanox

    Zanox is net als Daisycon een affiliate netwerk. Ook zij hebben een groot netwerk van relevante aanbieders/adverteerders.

    4. Komparu

    Komparu ontwikkelt onder andere affiliate software en bouwt de ASSU Vergelijkers. Om te meten waar de bezoeker vandaan komt (van jouw ASSU Vergelijkingssite naar de website van het product wat je promoot) moet je een speciale affiliate link hebben. Dit is een link, met daarin jouw persoonlijke code

    De content van de ASSU Vergelijkers wordt geleverd door Daisycon en Zanox. De software combineert onder andere accurate data van dataleveranciers als Telecombinatie, Overstappen.nl, MoneyView, Rolls en Zorgweb.  

    5. Yoron

    Yoron bouwt en host de website en implementeert daarop de ASSU Vergelijkers. Komparu levert de financiële informatie, uitgesplitst per website. Yoron draagt zorg voor de uitbetaling van de verdiende commissies aan het betreffende kantoor. 

    6. Jouw kantoor

    Indien jouw kantoor beschikt over een ASSU Website kom je automatisch in aanmerking voor het Affiliate Marketing Programma. Yoron bouwt dan de ASSU Vergelijkingssite en implementeeert daarop de ASSU Vergelijkers. Per kwartaal ontvangt je kantoor een overzicht van de commissies die per kwartaal betaalbaar worden gesteld.

    7. Jouw online klanten

    Ook jouw klanten oriënteren zich meer en meer op het internet. En ook het vergelijken van premies en tarieven gaat via het internet. Indien je dit type klant aan jouw kantoor wilt binden is de ASSU Vergelijkingssite wellicht een uitstekende aanvulling op je dienstenpalet. Voor de kosten hoef je het te laten!

Tarieven

 

Goed om te weten:

  • ingangsdatum: datum oplevering ASSU Vergelijker
  • einddatum: 01-01 van ieder kalenderjaar
  • verlenging: telkens op 01-01 van ieder volgend kalenderjaar, stilzwijgend met 12 maanden 
  • opzegtermijn: 1 maand
  • ASSU Vergelijker€ 10,00

    Tarief is exclusief btw, per maand en op basis van jaarbetaling.

    Je kunt kiezen voor slechts 1 of méér vergelijkers. Dat maakt voor het tarief niet uit.

    Méér informatie?
  • OpstartkostenEenmalig € 175,00

    Opstartkosten: inclusief o.a. de productie van de vergelijkers 

    Tarief is exclusief btw.

    Méér willen weten?

Bestel hier jouw ASSU Vergelijker Website