Gevonden worden via Advieskeuze

Advieskeuze.nl helpt de consument de juiste dienstverlener te vinden door betrouwbare kantoorgegevens en klantreviews te tonen van jouw kantoor en dienstverleners in de buurt.

 

Advieskeuze

De diverse review-tools worden geleverd via Advieskeuze. 

Een manier om je kantoor te profileren is via het krijgen van reviews. Je kunt hiervoor samenwerken met  Advieskeuze.

De klantwaardering van hypotheek adviseurs, assurantiekantoren en andere financieel dienstverleners wordt door Advieskeuze inzichtelijk gemaakt. 

Reviews over assurantiekantoren, hypotheekadviseurs zijn er niet veel. Als ze er al zijn is het maar de vraag of ze betrouwbaar zijn. Advieskeuze is echter een betrouwbare partner en staat goed aangeschreven. Daarom loont het de moeite om gebruik te maken van de diverse tools van Advieskeuze om de dienstverlening van jouw kantoor inzichtelijk te maken.

gecheckt-stempel
direct zichtbaar

“Met de gecheckt-stempel ben je direct zichtbaar in het eerste zoekresultaat van Advieskeuze.nl”

  • Met de gecheckt-stempel toon je bezoekers 100% betrouwbare kantoorinformatie.
  • Altijd correcte en actuele informatie tonen aan consumenten.
  • Jouw kantoor zichtbaar in zoekmodules op de meerdere grote websites.
Marketingpakket
Contact opties

“Maak het potentiële klanten makkelijker om contact met jou advieskantoor op te nemen”

  • Plaats de bel-me-terug button, WhatsApp button en online webcamadvies button op jouw kantoorprofiel.
  • Zorg er daarmee voor dat consumenten meer opties hebben om contact met je op te nemen.
  • Configureer eenvoudig een SMS en/of e-mailroute.
Banners
Scores en recente reviews

“Banners geven bezoekers inzicht in jouw score en recente reviews”

  • Eenvoudige koppelingen naar jouw kantoor
  • Gelijk inzicht in je actuele score
  • Dynamische banners die de meest recente reviews tonen
  • Statische banners voor in je email-communicatie richting klanten
  • Een betere positie in Google door de werking van linkbuilding
Rapportages
Inzicht

“Rapportages geven inzicht in de kwaliteit en verbeterpunten van je dienstverlening”

  • Realtime inzicht in bezoekstatistieken en klantwaarderingen van jouw kantoor.
  • Periodieke trendweergave over diverse facetten van jouw dienstverlening.
  • Benchmarking overzichten waaronder tariefvergelijkingen met kantoren in de regio.
Fotobeheer
Dat leuke kiekje...

“Maak je profiel nog aantrekkelijker door je eigen foto’s te beheren”

  • Maak je profiel aantrekkelijker en voeg tot maximaal 10 foto’s toe
  • Verander de volgorde van je foto’s en zorg dat dat leuke kiekje vooraan staat

 

Alertservice
Dagelijks opvraagbaar

“Dagelijks actuele en complete reviewinformatie met onze alertservice”

  • Dagelijks op de hoogte van nieuwe reviews/klantbeoordelingen.
  • Een overzicht van alle relevante reviewinformatie.
  • E-mailnotificaties voor 5 medewerkers.

Advieskeuze levert goede review-tools!

De belangrijkste vorm van reclame is nog altijd de mond-tot-mond reclame. In onze huidige digitale wereld is de online review niet meer weg te denken.

Tarieven per maand

Goed om te weten:

  • tarieven zijn exclusief 21% BTW
  • tarieven per jaar
  • ingangsdatum: datum aanvraag
  • Implementatie marketingpakket: eenmalige € 85,00
Basis abonnement
gratis
  • Beheer kantoorprofiel op website Advieskeuze
  • Ontvang en bekijk reviews
  • Ontvang en bekijk klantcontacten
  • 1 account
Gecheckt-stempel
€ 100,00 per jaar
  • Beheer kantoorprofiel op website Advieskeuze
  • Ontvang en bekijk reviews
  • Ontvang en bekijk klantcontacten
  • 1 account
  • PLUS
  • de gecheckt-stempel
Marketingpakket
€ 200,00 per jaar
  • Contactopties
  • Banners
  • Webservice (XML)
  • Rapportage
  • Medewwerkeraccounts
  • Fotobeheer
  • Alertservice
  • Blogs
  • Klantmailing
  • Expertpltform
  • Leadmanagement
  • Extranet toegang
  • Promotiemateriaal

Bestellen - Inschrijven

Het belang van reviews voor Google

 

Onderstaand een artikel van Jamie Lee Oosterbeek, relatiemanager bij Advieskeuze.

 

Het liefst heb je dat jouw bedrijf bovenaan staat in de zoekresultaten als een consument via Google zoekt naar een dienstverlener in jouw omgeving. Toch is dat vaak niet het geval; zeker wanneer jouw locatie zich in een dichtbevolkte omgeving bevindt is een plekje bovenin schaars. Reviews kunnen je helpen jouw positie in de zoekresultaten te verbeteren.

Google is de grootste zoekmachine ter wereld. In Nederland alleen al zoekt bijna iedere internetgebruiker via Google. Het aantal consumenten en ondernemers dat zich online oriënteert op producten en diensten neemt steeds verder toe en goede vermelding in Google is daardoor voor steeds meer bedrijven van levensbelang.

Betaald (SEA) vs. Organisch (SEO)

Als je een zoekterm invult op Google krijg je twee soorten zoekresultaten te zien. Bovenaan verschijnen de advertenties (om hierin getoond te worden moet je betalen). Daaronder de ‘organische’ zoekresultaten (om hierin getoond te worden moet je ‘gevonden’ worden).

Uiteraard kun je ervoor kiezen je zichtbaarheid te ‘kopen’ zodat je getoond wordt tussen de advertenties. Dit heet ‘search engine advertising’ (zoekmachine adverteren, SEA). Maar hoe meer bedrijven hiervoor kiezen, hoe schaarser de plekken en hoe duurder het adverteren wordt. Ons advies is dus altijd om je te richten op het verbeteren van je plek binnen het organische zoekresultaat. Dit heet search engine optimization (zoekmachine optimalisatie, SEO). Maar hoe kunnen reviews je hierbij helpen?

"Google bepaalt het organische zoekresultaat op websites aan de hand van content."

Hoe werkt Google?

Allereerst is het handig om een klein beetje te begrijpen hoe Google werkt: Google bepaalt het organische zoekresultaat op websites aan de hand van content. Daarbij spelen drie aspecten een belangrijke rol:

  • Kan Google jouw content vinden?
  • Hoe interessant is de content? Dat bepaalt Google aan de hand van koppen, tussenkopjes en hoe vaak het zoekwoord op een pagina voorkomt. Hoe meer (unieke) content een pagina heeft, hoe belangrijker Google de pagina vindt.
  • Hoe populair is de content? Daarin kijkt Google hoeveel andere websites/pagina’s verwijzen naar deze pagina (zowel van binnen als buiten de eigen website).

Jij kunt dus interessant worden voor Google, door je te richten op content: welke zoekwoorden komen er voor in je content? Welke (tussen)kopjes kies je? En waar plaats je deze content? Bijvoorbeeld alleen op je eigen website? Of ook (of juíst) op andere platforms die daarvoor ruimte bieden (social media, verzamelwebsites, etc.)? En heb je eraan gedacht al die platformen aan elkaar te linken?

Reviews zijn unieke content

Reviews over jouw dienstverlening zijn unieke content (content die niet op andere plekken voorkomt). En nog mooier: jij of je medewerkers hoeven deze content niet zelf te schrijven en dat scheelt veel tijd en geld. Het loont je dus om wat moeite te steken in het realiseren van een continue stroom aan reviews.

Taal van de consument

Een tweede, groot voordeel aan reviews is dat zij de taal spreken van de consument. In reviews komt vaak taalgebruik voor dat je zelf niet zo snel zult gebruiken. Denk aan: synoniemen voor je dienstverlening en producten, veelgemaakte spelfouten en ‘straattaal’. Vaak gebruiken consumenten deze taal ook in hun zoekopdrachten. Je reikwijdte aan zoektermen wordt daardoor veel groter, waardoor je veel vaker in de zoekresultaten verschijnt.

Meer kliks en conversie

 

Een proactieve houding tegenover reviews kan je dus veel meer opleveren dan je zou denken. Want niet alleen de inhoud overtuigt consumenten om voor jouw dienstverlening te kiezen; je betere vindbaarheid online leidt tot meer kliks op je pagina en uiteindelijk tot meer conversie van consumenten die contact met je opnemen. En zo kom je in een doorlopende kringloop terecht omdat meer conversie uiteindelijk ook weer meer reviews oplevert.

"Nodig al jouw klanten uit om een review te geven op een onafhankelijk platform dat reviews controleert op authenticiteit."

Tot slot! Nodig al jouw klanten uit om een review te geven op een onafhankelijk platform dat reviews controleert op authenticiteit. Dat verhoogt de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid van de klanttevredenheid over jouw dienstverlening.

Alles begint met een keuze!