Onovertroffen in kwaliteit tegen scherpe tarieven!

 

Waarom is een keuze voor een WebSite van YORON een juiste keuze?

Een belangrijke reden is de ongekende prijs/kwaliteitsverhouding. Maar de belangrijkste reden is het simpele feit dat wij u vérder op weg willen helpen. Maak gebruik van onze expertise! Daag ons uit!

U weet niet altijd wannéér uw klant behoefte heeft aan wélke informatie.

En u wilt ook niet hebben dat uw klant die informatie wel kan vinden op de website van uw concurrent. YORON biedt daarom een compleet scala aan WebSites. Voor de adviseur met een hypotheek-diploma de WebSite Hypotheken. Voor de adviseur met een pensioen-diploma de WebSite Pensioen. 

Geen kopzorgen

Iedere Website biedt uw relatie een schat aan informatie. YORON draagt zorg voor het actualiseren van deze informatie. U heeft daar geen omkijken naar.

Uw site is altijd 'up-to-date'! Dat geldt voor de techniek en voor de generieke content op de websites.

Content is King

U weet niet welke relatie behoefte heeft aan welke informatie en op welk moment. En dus omvat een WebSite 24/7 alle relevante informatie, over een bepaald onderwerp. Neem bijvoorbeeld de Hypotheken Website: alle informatie over rentevormen, hypotheekvormen, de fiscale voor- en nadelen.

Webdesign

Uw website moet naast functioneel ook gewoon móói zijn. Een heldere indeling, een sfeer die perfect aansluit bij uw kantoor, aansprekende foto's die direct duidelijk maken wat u voor uw klant kunt betekenen.

Voor YORON is het ontwerpen van een goede website een perfect samenspel tussen vormgeving, content en navigatie. Wij maken daarom dankbaar gebruik van slechts een beperkt aantal templates die geheel aan jouw huisstijl wordt aangepast.

State-of-the-art

Alle WebSites worden gebouwd met een modern Content Management Systeem (CMS). Voor de liefhebbers: UMBRACO. Met dit CMS is het mogelijk om zeer flexibel in te kunnen spelen op de snelle internet-ontwikkelingen. Denk aan integratie van de Social Media. Uploadopties. Webformulieren. Koppelingen met achterliggende databases.

UMBRACO biedt daarnaast alle mogelijkheden voor een perfecte SEO.

Tablets en Mobile

Surfte je vroeger alleen met een desktopcomputer, tegenwoordig bekijkt iedereen websites ook via een tablet of mobiele telefoon. Apparaten met allemaal verschillende formaten beeldschermen waarop websites – alleen gemaakt voor desktop - vaak slecht leesbaar zijn.

Een aparte mobiele website laten maken om dit probleem op te lossen is omslachtig en duur. Maar er is een alles-in-1-oplossing. Responsive webdesign is hiervoor de uitkomst.

Met deze techniek wordt één website gebouwd, die zich automatisch aanpast aan de gebruikte schermgrootte. Het ontwerp en de functionaliteit worden 100% geoptimaliseerd voor het apparaat waarop je de site bekijkt.

Alle Websites zijn volledig responsive. 

Communicatievormen

Iedere WebSite kan worden voorzien van een nieuwsrubriek. Ook is het mogelijk plug-ins te installeren waarmee een koppeling wordt gemaakt met uw Website en uw Facebookpagina, Twitteraccount en uw LinkedIn-profiel.

Uw kantoor wordt hiermee nog beter zichtbaar op het web en u komt vaker onder de aandacht van uw klanten. 

Social Media is tegenwoordig een 'must'!

Ondersteuning

U heeft uw eigen core-business! En u wilt ontzorgd worden. Wij helpen u daarbij.

Uw Website biedt u ondersteuning:

  • webformulieren
  • rekentools
  • afsluitmodules
  • banners
  • implementatie commerciële acties
  • en.....

Vraag het ons en wij komen met een oplossing! Wij ondersteunen u!

En.......eh.....wij zijn snel, erg snel!

Enkele voorbeelden


        

Bij YORON kunt u uiteraard ook terecht voor andere webdiensten!

Uw core-business richt zich op de financiële consument: particulieren, bedrijven en organisaties. Onze core-business is het bouwen van professionele websites, het leveren van webdiensten zoals domeinnaamregistratie, hostingfaciliteiten, e-mail.

Maar ook het leveren van een perfect stukje maatwerk zoals een intranet, het schrijven en versturen van financiële nieuwsbrieven, het bouwen van allerlei handige tools voor op de website zoals de inboedelwaardemeter, rekentools, apps voor tablets en smartphones, makelaardijmodules en afsluitmodules voor het intermediair.......en voor nog veel meer kun jij bij YORON terecht.

Wat wij doen, doen wij slim en uiterst efficiënt en dus tegen zeer scherpe tarieven. Vaak samen met geselecteerde partners.

Domeinnamen

 

Uw domeinnaam is uw adres op het internet waarmee u wordt gevonden door de internetsurfer.

Uw domeinnaam heeft u ook nodig om een eigen e-mailaccount te kunnen aanvragen.

En tenslotte is uw domeinnaam een 'kapstok' waaraan u uw eigen website kunt (laten) ophangen. 

YORON kan via haar netwerkpartners nagenoeg alle domeinnamen registreren die u maar wenst.

E-mail

 

Een zeer professionele én betaalbare oplossing: wij kunnen u E-mail Microsoft Exchange (Cloudoplossing) aanbieden waarbij u beschikt over onderstaande faciliteiten:

  • 50 GB opslag
  • SSL/TLS versleuteling (traject beveiliging)
  • anti-spamfilter en anti-virus
  • Nederlandse serverlocaties
  • automatische volledige backup
  • automatische updates

Content Management Systeem (CMS)

 

Uw eigen website is voorzien van vaktechnische verzekeringsinformatie en andere content. Het onderhoud, dat doen wij voor u.

Maar indien gewenst bent u met de CMS module in staat om de content volledig af te stemmen op uw eigen ideeën. Het CMS is zeer gebruikersvriendelijk en state-of-the-art!

U moet wel rekening houden met het feit dat YORON géén onderhoud kan plegen op de webcontent die u zelf hebt geplaatst! 

 

De kern van een goede website is dat door gebruiksvriendelijkheid en uitgekiende navigatie uw bezoeker wordt voorzien van relevantie informatie.

 

Wat omvat de perfecte WebSite?

De perfecte website voor uw kantoor omvat alle informatie en tooling waar uzelf, uw medewerkers en uw klanten behoefte aan hebben. Surf eens naar onze demo op Demo Yoron. Op de demo zijn alle features ingeregeld.

 

Naar onze demo

 

Hieronder een aantal kenmerken van iedere Website:

Productinformatie

Natuurlijk wilt u uw bezoeker informeren over de diensten die u aan kunt bieden. En omdat u niet weet naar welke informatie uw klant op zoek is, plaatsen we simpelweg ALLE informatie op uw website!

Uiteraard dragen wij zorg voor dat de informatie actueel blijft.

Nieuws (facultatief)

Iedere week worden er twee nieuwsartikelen aan uw website toegevoegd. (Wel zo goed voor de pageranking van Google!).

Deze berichten zijn ook beschikbaar voor uw social media accounts en voor uw marketing.

Schadeformulieren (facultatief)

Bij iedere WebSite kunnen wij ook de ToolKit leveren met daarin onder andere  een complete set online schadeformulieren. Na het invullen ontvangt uw schadebehandelaar en de klant een complete PDF inclusief bijlagen.

Klantvriendelijk, gebruiksvriendelijk en een voor uw kantoor zeer efficiënte en tijdsbesparende applicatie!

 

Juridisch

Wat ook wordt meegeleverd zijn een standaard cookie- en privacyverklaring.

Daarnaast kunt u ons uw DvD's, Dienstenwijzer en eventueel andere documenten aanleveren en wij dragen zorg voor plaatsing op de website.

Login pagina

U wilt uw klanten toegang geven tot allerlei 'mijn kluis' applicaties? Of laten doorlinken naar speciale webpages van derden.

Geen enkel probleem. Wij bouwen snel de betreffende pagina. 

Social Media

Heeft u een Facebook- account? LinkedIn of Twitter? Of zelfs Instagram. 

Lever ons de betreffende URL's aan we we plaatsen de linkjes netjes op de website (in de footer of op de contactpagina of op elke andere plek op de website)

Verzekeringskaarten

Standaard meegeleverd in de ToolKit: alle verzekeringskaarten van alle maatschappijen.

En wilt u deze applicatie actief gaan gebruiken, dan kan dat ook!

Met speciale websites of landingspagina`s uw actie onder de aandacht brengen!

 

Met welke Actiesite wilt u aan de slag?

Binnen het kader van de wettelijke zorgplicht is het niet onverstandig om periodiek je klanten nader te informeren over bijvoorbeeld de inboedelverzekering.

Je wilt je klant informeren over nieuwe dekkingsvormen, bijvoorbeeld van een kale brand-dekking naar een dekking waarbij inboedel ook buitenshuis is verzekerd. Je wilt je klant periodiek bevragen naar de waarde van de inboedel. Een te hoge waarde betekent dat je klant teveel premie betaalt. Een te lage waarde betekent onderverzekering met alle vervelende gevolgen van dien.

Deze actie is gericht op klanten met een inboedelverzekering met de volgende doelstellingen:

  • je klanten informeren over de bestaande dekking en de optie om de dekking uit te breiden
  • je klanten de mogelijkheid bieden om na te gaan wat de waarde van hun inboedel is
  • je klanten begeleiden bij het aanpassen van de verzekerde som 
  • creëren van nieuw contactmoment met bestaande relaties
  • creëren van (grotere) naamsbekendheid
  • het verhogen van je service niveau

Met de actie sla je een paar vliegen in een klap:

  1. je kunt jouw klant een extra service verlenen door hen te informeren over nieuwe producten
  2. je voldoet aan je zorgplicht
  3. en je realiseert hiermee wellicht extra verdiensten

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

Nieuwsartikelen

  • wij bouwen een speciale landingspagina/actiesite
  • wij schrijven een passend artikel over de inboedelverzekering en de inboedelwaardemeter
  • wij plaatsen dit artikel als blog op jouw website
  • wij plaatsen dit artikelen als bericht op jouw social media kanalen
  • wij verzenden dezelfde dag een aparte nieuwsbrief met het artikel naar de doelgroep waarvan het e-mailadres bij ons bekend is
  • in alle berichten plaatsen wij een link naar jouw eigen landingspagina/actiesite

Wat hebben wij van jou nodig?

Om de actie succesvol te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • een excel-lijst met de e-mailadressen van je klanten die je wilt informeren 
  • de inloggegevens van jouw social media kanalen zodat wij de artikelen kunnen gaan 'koppelen'

 Tijdspad

  • aanvang actie: naar eigen keuze 
  • einde actie: naar eigen keuze
Klik hier voor een voorbeeld!TariefBestelformulier

Een te hoge WOZ-waarde betekent simpelweg meer belasting betalen. Je wil bestaande en nieuwe klanten hierover graag adviseren en begeleiden. Wellicht dat zij de WOZ-beschikking kunnen aanvechten en daardoor veel belasting besparen. Een lagere WOZ-waarde bespaart al gauw enkele tientjes tot enkele honderden euro’s per jaar. Een besparing, hoe klein ook, werkt ook in de volgende jaren door!

Deze actie is gericht op opstaleigenaren met de volgende doelstellingen:

  • je klanten informeren over de WOZ
  • je klanten de mogelijkheid bieden om na te gaan of een verlaging van de WOZ-waarde de moeite waar is
  • je klanten begeleiden bij het indienen van een bezwaarschrift 
  • creëren van nieuw contactmoment met bestaande relaties
  • creëren van (grotere) naamsbekendheid
  • het verhogen van je service niveau

Met de WOZ-bespaaractie sla je twee vliegen in een klap:

  1. je kunt jouw klant een extra service verlenen op basis van no-cure no pay
  2. en je realiseert hiermee een extra verdienmodel: voor iedere gegrond bezwaar ontvang jij € 45,00

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

Nieuwsartikelen

  • wij bouwen een speciale landingspagina/actiesite
  • wij schrijven een passend artikel over de WOZ
  • wij plaatsen dit artikel als blog op jouw website
  • wij plaatsen dit artikelen als bericht op jouw social media kanalen
  • wij verzenden dezelfde dag een aparte nieuwsbrief met het artikel naar relaties waarvan het e-mailadres bij ons bekend
  • in alle berichten plaatsen wij een link naar jouw eigen landingspagina/actiesite
  • jij ontvangt een inlog voor je eigen beveiligd Portaal waarin je de status van alle dossiers kunt volgen

Wat hebben wij van jou nodig?

Om de actie succesvol te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • een excel-lijst met de e-mailadressen van je klanten die je wilt informeren (met name de opstal-eigenaren)
  • de inloggegevens van jouw social media kanalen zodat wij de artikelen kunnen gaan 'koppelen'

 Tijdspad

  • aanvang actie: de eerste week van februari 
  • einde actie: de eerste week van april
Klik hier voor een voorbeeld!TariefBestelformulier

Deze actie is gericht op je klanten met een pakketpolis van Yarden met de volgende doelstellingen:

  • je klanten informeren over de huidige pakketpolis
  • je klanten de mogelijkheid bieden om na te gaan of een omzetting/aanpassing mogelijk is
  • je klanten begeleiden bij een eventuele overstap naar een nieuwe uitvaartpolis 
  • creëren van nieuw contactmoment met bestaande relaties
  • creëren van (grotere) naamsbekendheid en verbetering van het kantoor-profiel

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

Nieuwsartikelen

  • wij bouwen een speciale Actiesite
  • je levert een artikel aan (of wij schrijven die)
  • wij plaatsen deze artikelen als blog op jouw Actie Website
  • wij plaatsen deze artikelen als bericht op jouw social media kanalen
  • wij verzenden dezelfde dag een aparte nieuwsbrief met het artikel naar relaties waarvan het e-mailadres bij ons bekend is
  • is in alle berichten plaatsen wij een link naar jouw eigen Actiesite
  • op de landingspagina kan de klant met behulp van een keuzeformulier aangeven wat hij wil

Wat hebben wij van jou nodig?

Om de actie succesvol te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • een excel-lijst met de e-mailadressen van je klanten die je wilt informeren
  • de inloggegevens van jouw social media kanalen zodat wij de artikelen kunnen gaan 'koppelen'

 

Klik hier voor een voorbeeld!TariefBestelformulier

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

Nieuwsartikelen

  • wij bouwen een speciale Actiesite
  • je levert een zorgartikel aan (of wij schrijven die)
  • wij plaatsen deze artikelen als blog op de Website
  • wij plaatsen deze artikelen als bericht op jouw social media kanalen
  • wij verzenden dezelfde dag een aparte nieuwsbrief met het zorgartikel naar relaties waarvan het e-mailadres bij ons bekend is
  • in alle berichten plaatsen wij een link naar jouw eigen Actiesite

Wat hebben wij van jou nodig?

Om de actie succesvol te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • een excel-lijst met de e-mailadressen van je klanten/prospects
  • de URL's van de vergelijkers e/of andere rekentools die je heeft gekregen van jouw serviceprovider/zorgverzekeraar (Melching - DAK - UPIVA - Nedasco - Voogd - VKG - etc)
  • de inloggegevens van jouw social media kanalen zodat wij de artikelen kunnen gaan 'koppelen'

 

Klik hier voor een voorbeeldTariefBestelformulier

 

Premies OVR zijn sterk gedaald. Je wil bestaande en nieuwe klanten hierover graag adviseren en begeleiden. Wellicht dat zij kunnen profiteren van een veel lagere premie. Met jouw expertise zit het wel maar hoe bereik je jouw klanten op een rendabele manier? Uitgangspunt: een klant komt pas in actie nadat je hem op het voordeel van een lagere premie en nadat je hem op de financiële risico’s bij overlijden hebt gewezen.

Deze actie is gericht op klanten/relaties met een overlijdensrisicoverzekering (ORV) met de volgende doelstellingen:

  • je klanten informeren over de de forse premieverlagingen van de risicoverzekeringen
  • je klanten de mogelijkheid bieden om na te gaan of een verlaging van de premie mogelijk is
  • creëren van nieuw contactmoment met bestaande relaties
  • creëren van (grotere) naamsbekendheid
  • het verhogen van je service niveau

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

Nieuwsartikelen

  • wij bouwen een speciale actiesite of landingspagina
  • wij schrijven een passend artikel met alle relevante informatie over de lagere premies van OVR
  • wij plaatsen deze artikelen als blog op jouw website
  • wij plaatsen deze artikelen als bericht op jouw social media kanalen
  • wij verzenden dezelfde dag een aparte nieuwsbrief met het artikel naar relaties waarvan het e-mailadres bij ons bekend is
  • in alle berichten plaatsen wij een link naar jouw eigen actiesite/landingspagina

Wat hebben wij van jou nodig?

Om de actie succesvol te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • een excel-lijst met de e-mailadressen van je klanten die je wilt informeren
  • de inloggegevens van jouw social media kanalen zodat wij de artikelen kunnen gaan 'koppelen'
  • eventueel de URL's van ORV premievergelijkers e/of andere rekentools die je hebt gekregen van jouw serviceprovider/verzekeraar (Hypotheekbond - DAK - Scildon - Voogd - VKG - etc)

 

Klik hier voor een voorbeeld!TariefBestelformulier

Deze actie is gericht op je klanten met een doorlopend krediet! In oktober 2018 startte de actie van Crédit Agricole (CA) waarbij onze klanten de mogelijkheid krijgen om hun doorlopend krediet om te zetten in een persoonlijke lening. De doelstellingen van deze actie:

  • je klanten informeren over de verschillende soorten krediet
  • je klanten 'waarschuwen' tegen de nadelen van het doorlopend krediet
  • je klanten begeleiden bij een eventuele overstap 
  • creëren van nieuw contactmoment met bestaande relaties
  • creëren van (grotere) naamsbekendheid en verbetering van het kantoor-profiel

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

Nieuwsartikelen

  • wij bouwen een speciale Actiesite
  • je levert een artikel aan (of wij schrijven die)
  • wij plaatsen deze artikelen als blog op jouw Website
  • wij plaatsen deze artikelen als bericht op jouw social media kanalen
  • wij verzenden dezelfde dag een aparte nieuwsbrief met het artikel naar relaties waarvan het e-mailadres bij ons bekend is
  • is in alle berichten plaatsen wij een link naar jouw eigen Actiesite
  • op de landingspagina kan de klant met behulp van een keuzeformulier aangeven wat hij wil

Wat hebben wij van jou nodig?

Om de actie succesvol te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • een excel-lijst met de e-mailadressen van je klanten die je wilt informeren
  • de inloggegevens van jouw social media kanalen zodat wij de artikelen kunnen gaan 'koppelen'

 

Klik hier voor een voorbeeld!TariefBestelformulier

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

  • je maakt een keuze uit één van de vijf beschikbare landingspagina's
  • standaard tekst op de pagina: Wij wensen je een feestelijk uiteinde van 2020 en een fantástisch 2021!
  • wij plaatsen de landingspagina van jouw keuze direct na je bestelling op de homepage van jouw Website
  • de actie eindigt per 7 januari 2021

De 5 opties kun je hieronder bekijken! 

Let op:

je kunt natuurlijk ook je eigen landingspagina laten bouwen. Upload in dat geval de door jou gewenste achtergrondafbeelding. De afbeelding moet tenminste 1.500 x 1.000 px groot zijn! Bij het bestelformulier heb je de mogelijkheid om de afbeelding te uploaden. 

Optie 1

 

 

Optie 2

 

 

Optie 3

 

 

Optie 4

 

 

Optie 5

 

Bestelformulier

 

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan daarvan verwachten?

  • wij bouwen een speciale Actiesite
  • je levert een artikel aan (of wij schrijven die)
  • wij plaatsen deze artikelen als blog op de Website
  • wij plaatsen deze artikelen als bericht op jouw social media kanalen
  • wij verzenden dezelfde dag een aparte nieuwsbrief met de link naar het APC-formulier naar relaties waarvan het e-mailadres bij ons bekend is
  • in alle berichten plaatsen wij een link naar jouw eigen Actiesite

Wat hebben wij van jou nodig?

Om de actie succesvol te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • een excel-lijst met de e-mailadressen van je klanten/prospects
  • eventueel de URL's van de inventarisatietool (of inventarisarieformulier)
  • de inloggegevens van jouw social media kanalen zodat wij de artikelen kunnen gaan 'koppelen'

 

Klik hier voor een voorbeeldTarief

 

 

Deze landingspagina is gericht op je klanten met een (latente) behoefte aan informatie over uitvaartverzekeringen met de volgende doelstellingen:

  • je klanten informeren over het product
  • je klanten de mogelijkheid bieden om na te gaan of bestaande voorzieinigen voldoende zijn
  • je klanten begeleiden bij een eventuele overstap naar een nieuwe uitvaartpolis 
  • creëren van nieuw contactmoment met bestaande relaties
  • creëren van (grotere) naamsbekendheid en verbetering van het kantoor-profiel

Als ik deelneem aan deze actie, wat mag ik dan van YORON verwachten?

  • wij bouwen een speciale landingspagina
  • wij leveren de daarvoor benodigde teksten en beeldmateriaal
  • wij leveren jou de speciale URL met een deeplink naar de landingspagina

Wat hebben wij van jou nodig?

Indien beschikbaar: de premieberekeningstool die je kunt krijgen van de uitvaartverzekeraar.

En vervolgens is het de vraag hoe je de landingspagina succesvol kunt inzetten:

  • je kunt bijvoorbeeld in al je e-mailverkeer (bij je e-mail handtekening) een plaatje of een info-button plaatsen met daaronder de deeplink naar de landingspagina
  • je kunt je in je whats app berichten gebruik maken van de deeplink
  • je kunt in je social media berichten gebruik maken van de deeplink
  • en zo voort
Voorbeeld landingspagina