Altijd bereikbaar zijn voor jouw klanten?

Dat kan! Met jouw eigen Mobile Web Web ben je altijd bereikbaar! The world has gone mobile! Ga met jouw klant mee!

 

Jouw eigen Mobile Web App?

Waar jouw Website en de inzet van Social Media ervoor zorgen dat klanten jou vínden, zorgt de Mobile Web App ervoor dat klanten blijven.

De belangrijkste functie van de Mobile Web App: jouw klant kan direct met letterlijk één druk op de knop op zijn smartphone contact met jouw kantoor opnemen. Hieronder vind je een opsomming van de mogelijkheden. Staat jouw optie er niet bij? Dan kan die snel worden ingebouwd :)

Je beschikt over verschillende communicatiemiddelen: face-to-face, telefoon, e-mail, website, webcam, social media..... En jouw eigen Mobile Web App op de mobiele telefoons van al je klanten: dat is nu óók mogelijk. 

Een groeiende groep klanten zal deze vorm van digitale communicatie zéér aanspreken! 

Via de Mobile Web App kan je klant vragen stellen, informatie opvragen en direct contact hebben met de eigen adviseur binnen het kantoor.

Bij een schadegebeurtenis kan je klant de schadeafdeling rechtstreeks benaderen. Dus niet doorschakelen of doorzetten of wachten op een telefoon-menu. Nee, direct de juiste afdeling.

De Mobile Web App biedt ook de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. Handig. Klantvriendelijk!

Maak het je klant makkelijk. Stel je klant gerust bij een schade. Via zijn smartphone kan hij met één druk op de knop een schade melden. 

Indien je kantoor een 'mijn polismap' beschikbaar stelt aan je klanten, kunnen zij via de Mobile Web App verzekeringen wijzigen en/of aanvragen.

Je klant is onderweg met de trein of het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming. 'Oei..... heb ik nu wel of niet aanvullende zorgkosten verzekerd op mijn reisverzekering?' Via de Mobile Web App kan hij dat controleren of de vraag bij jou neerleggen.

Functies en opties

Hieronder hebben wij een aantal van de belangrijkste functies op een rij gezet. Je zult ze niet allemaal nodig hebben, maar wellicht dat het jouw fantasie prikkelt en jij zélf met bijzondere toepassingsmogelijkheden komt.

Uiteraard kun je iedere andere functie als optie door ons laten toevoegen! 

Laat je klanten weten wat jouw kantoor te bieden heeft. Welke abonnementsvormen?  Met deze functie maak je snel een eenvoudige 'menukaart'.

In onze 24 uurs economie draait het allemaal om de snelheid waarmee je informatie krijgt. Je herkent het wel, heb je net iets interessants gevonden, maar wil je nog wat aanvullende informatie krijgen, dan is er vaak geen enkele mogelijkheid om NU je vraag te kunnen stellen. Gemiste kans vinden wij!

Daarom bieden wij de mogelijkheid om een chat functie in de Mobile Web App te plaatsen. Op deze manier kun je razend snel informatie uitwisselen!

Het voordeel van de Mobile Web App is toch absoluut wel deze functie. Laat je klanten jou of een specifieke afdeling binnen jouw kantoor bereiken door slechts een druk op 1 knop! Makkelijker kan niet!

Jouw Facebook pagina direct in de Mobile Web App geladen en nog mooier: je klanten kunnen direct 'Liken' en jij en jouw klanten kunnen direct berichten posten.

Plaats hier alle foto's van de kantoormedewerkers en laat zien wie je bent! Maak gemakkelijk een of meerdere albums aan via Picasa, Istagram of met eigen foto's.

Deze functie is vooral handig als je meer info wilt geven aan je klanten dan in een kort berichtje te vertellen is. Je kunt hier uitleg geven over je producten en diensten en andere info zoals bijvoorbeeld een overzicht van preventiemaatregelen.

 

Uiteraard is het mogelijk om snel en op een heel gemakkelijke manier een schade te melden en wijzigingen door te geven!

Je kunt deze functie natuurlijk ideaal gebruiken om cross platform te werken. Zo kun je linken naar de 'polismappen of -kluizen' van de verschillende aanbieders (Voogd, VCN, VKG ...).

Heeft je bedrijf meerdere locaties of wil je graag dat je klanten jouw kantoor snel kunnen vinden (inclusief Googe Maps), neem dan deze functie.

Wat is er nieuw? Laat het via deze functie weten, zodat je klanten direct op de hoogte zijn van het meest belangrijke nieuws. Een andere mogelijkheid is om de Nieuwsberichten hier in te laden.

Goed om te weten:

  • ingangsdatum: datum oplevering Mobile Web App
  • einddatum: 01-01 van ieder kalenderjaar
  • verlenging: telkens op 01-01 van ieder volgend kalenderjaar, stilzwijgend met 12 maanden 
  • opzegtermijn: 1 maand
  • tarieven zijn per maand, op jaarbasis
  • tarieven zijn ex BTW

Via LinkedIn loopt een actie waarbij je recht hebt op 50% korting - zolang het contract loopt- indien je de Mobile Web App bestelt vóór 1 januari 2020! Je betaalt dus geen € 120,00 doch slechts € 60,00 op jaarbasis voor de Mobile Web App.

 

Opstartkosten
Eenmalige kosten

Opstartkosten: inclusief o.a. de productie en het publiceren van de Mobile Web App:

  • Basic: € 75,00
  • Premium: € 150,00

Bestellen

Via LinkedIn loopt een actie waarbij je recht hebt op 50% korting - zolang het contract loopt- indien je de Mobile Web App bestelt vóór 1 januari 2020! Je betaalt dus geen € 120,00 doch slechts € 60,00 op jaarbasis voor iedere bundel van 120 formulieren.

Nadat je bestelling is binnengekomen sturen wij je de URL van de Mobile Web App toe. Deze downloadlink kun je dan op je website laten inbouwen door je webmaster. Een kind kan de was doen!