Met Nazorgmodules voldoe je aan je zorgplicht!

Als onafhankelijk financieel advieskantoor wil je het beste voor je klant. Daar hoort ook professionele nazorg bij. Deze nazorg verleen je makkelijk en efficiënt met de Nazorgmodules.

Nazorg verlenen is een verplichting

Na het afsluiten van een financieel product heb je als adviseur een wettelijke zorgplicht. De Autoriteit Financiële Markten (AFM) ziet hierop toe. Het probleem is echter dat inhoudelijke eisen ontbreken en het gevolg is dat deze zogenaamde 'open norm' leidt tot veel onduidelijkheid.

 

Wat zegt de AFM?


Met de verschillende Nazorgmodules inventariseer je op een eenvoudige manier de wijzigingen in de persoonlijke situatie van je klant. En een wijziging kan leiden tot een aangepast of nieuw advies.

 

Hoe werkt het?

 

De Nazorgmodules zijn uiterst effectief. De respons is erg groot, met name door het gemak waarmee de vragenlijsten kunnen worden ingevuld en verzonden.

De modules zijn daarnaast bijzonder efficiënt. Ze besparen je enorm veel tijd omdat alle opeenvolgende taken automatisch worden uitgevoerd. Het enige wat je op kantoor hoeft te doen? Je mailbox in de gaten houden!

Alle stappen en alle informatie wordt opgeslagen in het automatisch aangemaakt online dossier van je klant. Wat ook erg handig is: alle info kun je in de vorm van een PDF downloaden en toevoegen aan je klant beheersysteem.

Nazorgmodules
Keuze maken

Stap 1 

Maak je keuze uit de beschikbare nazorgmodules. Je kunt natuurlijk ook een eigen module door ons laten bouwen.

Ieder nazorgmodule omvat een bij het onderwerp passende vragenlijst waarmee je snel de actuele situatie kunt scannen.

 

 

Individueel of per groep
Uitnodiging

Stap 2

Vervolgens nodig je je klant uit voor de nazorgmodule.  Je kunt je klantenbestand segmenteren en op die manier een hele groep een persoonlijke uitnodiging sturen. Het systeem maakt per klant een individuele vragenlijst aan.

De uitnodiging kun je direct versturen of agenderen. Dat laatste maakt planmatig en uiterst efficiënt werken mogelijk!

 

Uitnodiging per e-mail
Versturen

Stap 3

Direct nadat je een uitnodiging hebt verzonden ontvangt de klant een link in zijn mailbox. De klant kan de vragenlijst invullen door te klikken op de link in de uitnodiging.

De vragenlijst kan op ieder device worden ingevuld. 

 

 

Reminder
Reminder

Stap 4

Mocht de vragenlijst na een aantal dagen nog niet zijn ingevuld, dan wordt geheel automatisch een reminder verzonden.

Je bepaalt zelf hoe vaak en wanneer je een reminder wilt versturen.

 

 

Actie en taak
Analyse

Stap 5

Nadat de vragenlijst is teruggestuurd gaat het systeem de antwoorden analyseren. Blijkt uit de analyse dat er actie moet worden ondernomen, dan wordt in het systeem een taak aangemaakt.

Hiervan krijg je een bevestigingsmail en ontvangt je klant eveneens een mail.

 

Periodiek terugkerend
Jaarlijkse analyse

Stap 6

Bij sommige nazorgmodules is het noodzakelijk om jaarlijks of tweejaarlijks een analyse te maken. Denk aan de zorgverzekering. 

Dat kun je van te voren instellen. De volgende uitnodiging wordt automatisch aangemaakt en geagendeerd.

Ook als de klant de vragenlijst niet heeft ingevuld, wordt er een online dossier aangemaakt. Hiermee kun je tegenover de klant of AFM altijd aantonen dat je nazorg hebt willen leveren. 

De Nazorgmodules

Checken of alles nog op een juiste wijze is verzekerd. Of je eerder afgegeven advies niet moet worden bijgesteld. Nagaan of je klant tevreden over je dienstverlening is!

Tarieven per maand en exclusief BTW

  • licentie Nazorgmodules: € 29,00
  • Kosten verzending Nazorg uitnodigingen: € 5,00 per 500 dossiers

 

Bestel hier de Nazorgmodules

 

 

 

 

Training & Support