Webcam en scherm delen stelt jou in staat om op afstand persoonlijk gesprekken te voeren met klanten en prospects. Je kijkt samen naar dezelfde inhoud.

Webcam en scherm delen voor het geven van advies?

De Webcam wordt geleverd via onze netwerkpartner FOFF. 

 

Uit recent onderzoek is gebleken dat bestaande klanten het liefst via de webcam contact hebben met hun financieel adviseur. Webcam advies scheelt namelijk reistijd en kan altijd en overal, zelfs thuis op de bank.

De Webcam maakt het voor de adviseur en de consument mogelijk om via video-chat te communiceren (scherm delen), advies te geven en mogelijk zelfs een hypotheek of ieder ander financieel product af te sluiten.

  • Laagdrempelig contact leggen met prospects en klanten.
  • Gezamenlijk door websites browsen.
  • Gezamenlijk invullen van gegevens (bijvoorbeeld klantprofiel en aanvraagformulieren).
  • Complexe advisering.
  • Zorgplicht en relatiebeheer.
  • Realiseren van totaalklanten.
  • Direct verzekeringen afsluiten.

Tevreden klanten zijn de ambassadeurs van je kantoor. Het is aangetoond dat bij het gebruik van video-chat de klanttevredenheid van gemiddeld een 7,6 naar een 9,1 gaat.

Met online advies maak je het voor de consument ontzettend gemakkelijk om zelf een afspraak te maken met de gewenste adviseur. Het gesprek via de webcam kan altijd- en overal, wat de klanttevredenheid alleen maar verhoogt. 

Laat je klant zelf bepalen waar, wanneer en hoe ze met je in contact willen komen. 

Contact via de webcam, al dan niet op initiatief van de klant, verlaagt je kosten. Je bespaart op reiskosten en tijd die je kwijt bent aan het inplannen en uitvoeren van afspraken.

Webcamadvies raakt in de advieswereld steeds meer ingeburgerd. Niet meer  tussen negen en vijf naar het kantoor van uw adviseur toe, maar na werktijd vanachter de eigen computer de polismap online bijwerken.......

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Denk vanuit de klant, niet vanuit jezelf.

Consumenten schreeuwen om klantvriendelijke, gebruiksvriendelijke en tijdsbesparende oplossingen als het gaat om advies.

Het webcamadvies is een innovatieve manier om met de klant contact te houden.

Het dient niet zozeer ter vervanging, maar vooral ter aanvulling op het gesprek van jou als adviseur aan de tafel bij de klant.

Het enige dat je voor webcamadvies nodig hebt is een pc, laptop of tablet met internetverbinding en een telefoon.

Je kunt gebruik maken van een webcam, maar dit hoeft niet.

Er hoeft ook niets geïnstalleerd te worden, zoals dat bij Skype wel het geval is. Hierdoor is de snelheid van het internet geen belemmering voor de kwaliteit van het gesprek.

Webcamadvies werkt heel eenvoudig. Je belt je klant op het afgesproken tijdstip. Vertelt hem op welke pagina van je website hij moet zijn. Geef hem vervolgens een code waarmee hij online kan inloggen. Na het inloggen krijgt jouw klant jou als adviseur direct in beeld en kun je gelijk aan de slag.

Het contact verloopt via de telefoon, het beeld via internet. Tijdens het gesprek kun je van alles met je klant delen zoals websites, documenten en tekeningen.

Naast meekijken kun jij jou klant zelf ook zaken laten invullen of delen. Dit maakt het webcamadviesgesprek heel interactief, persoonlijk en effectief.

Tarief Pakket Professional: € 25,00 per maand

 

Goed om te weten:

  • ingangsdatum: datum oplevering Webcam
  • tarief is exclusief btw, per maand
  • Voor consultatie en de implementatie brengen wij u eenmalig € 75,00 in rekening

Pakket Professional omvat:

  • Webcam & scherm delen
  • Dashboard
  • Klanttevredenheid enquête
  • Online training
  • E-mail support

Korting:

Als relatie van YORON ontvangt u een doorlopende korting van 20%!

Bestel hier jouw webcam en scherm delen-applicatie