De digitale formulieren van FinConnect bieden significante voordelen voor uw kantoor!
Hoe maakt uw kantoor optimaal gebruik van de digitale formulieren van FinConnect?
Uw kantoor zou de digitale formulieren van FinConnect als marketinginstrument kunnen inzetten. Hier zijn enkele redenen waarom:
Alle soorten formulieren beschikbaar
Er zijn formulieren voor schademelden, waardemeters, aanvraag, nazorg, zorgplicht, enquêtes en getuigenverklaringen. U heeft daarnaast de mogelijkheid om eigen formulieren te (laten) bouwen.
Volledig digitaal en foutloos
De formulieren zijn volledig digitaal, wat het gebruik van papier, enveloppen, postzegels en printen elimineert. Dit reduceert de foutgevoeligheid en het risico van handmatige fouten.
Efficiëntie en tijdswinst
De formulieren worden standaard al gevuld met zoveel mogelijk informatie van de relatie, wat typewerk en tijdverspilling vermindert. Alleen de relevante vragen worden gesteld, wat de processtijd aanzienlijk verkort.
Klantvriendelijkheid
De digitale formulieren maken het proces van schade melden, aanvragen van verzekeringen, en andere interacties met klanten sneller en klantvriendelijker. Klanten kunnen formulieren digitaal invullen en ondertekenen, wat de communicatie en het aanvraagproces versnelt.
Flexibiliteit en responsiviteit
De formulieren zijn volledig responsive en functioneren uitstekend op computers, laptops, tablets, en telefoons. Dit zorgt ervoor dat ze overal en op elk moment toegankelijk zijn.
Automatisering en herinneringen
Het systeem kan automatisch herinneringen sturen en zorgt ervoor dat gegevens niet handmatig hoeven te worden ingescand of als losse PDF's worden verwerkt. Dit automatiseert veel administratieve taken.
White label oplossing
Het gehele platform kan onder eigen naam en in eigen huisstijl worden ingesteld, wat de integratie met bestaande systemen en branding van u kantoor vergemakkelijkt.
Integratie met Bestaande Systemen
De slimme formulieren van FinConnect kunnen naadloos worden gekoppeld met andere systemen en applicaties, zoals Assu®, ANVA en andere softwareplatforms van partners zoals AWI.
Door deze voordelen kan FinConnect significante efficiencywinst en klanttevredenheid bieden voor uw kantoor.
Tarieven
Licentie digitale formulieren
tarief ex BTW
Inrichting- & implementatiekosten
tarief ex BTW
- Aanvragen module voor uw kantoor bij FinConnect (SWO is vereist)
- Plaatsing URL's op uw website
- Testen digitale formulieren