Waar uw website en de inzet van Social Media ervoor zorgen dat klanten u vínden, zorgt de WebApp ervoor dat klanten blijven.
De belangrijkste functie van de WebApp: uw klant kan direct met letterlijk één druk op de knop op zijn smartphone contact met uw kantoor opnemen.
Communicatie tussen uw kantoor en uw klant optimaliseren?
U beschikt over verschillende communicatiemiddelen: face-to-face, telefoon, e-mail, website, webcam, social media. En uw eigen WebApp op de mobiele telefoons van al uw klanten: dat is nu óók mogelijk.
Een groeiende groep klanten zal deze vorm van digitale communicatie zéér aanspreken!
Wilt uw klant een verzekering aanvragen of muteren?
Indien uw kantoor een 'mijn polismap' beschikbaar stelt aan uw klanten, kunnen zij via de WebApp verzekeringen wijzigen en/of aanvragen.
Uw klant is onderweg met de trein of het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming. 'Oei..... heb ik nu wel of niet aanvullende zorgkosten verzekerd op mijn reisverzekering?' Via de WebApp kan hij dat controleren of de vraag bij u neerleggen.
Snel contact met de schadeafdeling.
Bij een schadegebeurtenis kan uw klant de schadeafdeling rechtstreeks benaderen. Dus niet doorschakelen of doorzetten of wachten op een telefoon-menu. Nee, direct de juiste afdeling.
Rechtstreeks contact met eigen adviseur.
Via de WebApp kan uw klant vragen stellen, informatie opvragen en direct contact hebben met de eigen adviseur binnen het kantoor.
Afspraak maken met uw eigen adviseur?
De WebApp biedt ook de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. Handig. Klantvriendelijk!
Heef uw klant schade?
Maak het uw klant makkelijk. Stel uw klant gerust bij een schade. Via zijn smartphone kan hij met één druk op de knop een schade melden.
Bekijk hier live voorbeelden van onze klanten!
Maak dan een afspraak en wij komen graag bij u langs!