Een zeer uitgebreide premievergelijker voor op uw website. En direct kunnen afsluiten?

Hoe maakt uw kantoor optimaal gebruik van de premievergelijker van My TP?


Hier zijn enkele redenen waarom deze extra dienstverlening aantrekkelijk kan zijn voor uw klant en uw kantoor!

Uw kantoor kan aanzienlijke voordelen behalen door gebruik te maken van de applicatie van My TP:

Efficiëntie en tijdsbesparing

My TP is een vergelijkingsplatform waarmee uw kantoor particuliere schadeverzekeringen kan vergelijken, offreren en aanvragen zonder gegevens opnieuw handmatig in te voeren in het CRM-systeem of bij de extranetten van verzekeraars. Dit vermindert administratieve lasten en bespaart tijd. 

Foutreductie

Door dubbele invoer te elimineren, wordt de kans op fouten verminderd, wat leidt tot nauwkeuriger advies en hogere klanttevredenheid. 

Integratie met bestaande systemen

My TP kan worden geïntegreerd met diverse systeemhuizen in de verzekeringsbranche. Deze integratie zorgt voor een naadloze workflow en betere gegevensbeheer. 

Innovatie en toekomstbestendigheid

Met voortdurende ontwikkelingen, zoals het proactief tonen van alternatieve premies en digitale aanvraagformulieren, blijft My TP inspelen op de behoeften van de markt en helpt het uw kantoor om concurrerend te blijven. 

Door deze voordelen kan uw kantoor efficiënter werken, de kwaliteit van het advies verbeteren en beter inspelen op de behoeften van uw klanten.

De vergelijkingsmodule van My TP op uw website biedt uw klanten veel voordeel:

Duidelijke vergelijkingen:

De webmodule kan verzekeringen van verschillende aanbieders naast elkaar leggen. Hierdoor krijgt uw klant een overzicht van de beste opties die echt bij zijn situatie passen. Zo weet u zeker dat uw klant een juiste keuze kan maken.

Betrouwbare informatie

Uw klant hoeft zich geen zorgen te maken over fouten in zijn polis of offerte. Doordat het systeem automatisch gegevens verwerkt, gaat alles nauwkeurig en soepel.

Advies dat echt bij uw klant past

De module kijkt naar de persoonlijke situatie van de klant en geeft advies dat daarop is afgestemd. Of hij nu zijn huis, auto of gezin wil verzekeren, uw klant krijg altijd een oplossing die perfect aansluit.

Lagere kosten

Doordat de module meerdere verzekeringen vergelijkt, krijgt uw klant vaak een betere deal. Uw klant betaal dus nooit meer dan nodig is voor een goede dekking.

Gemak en snelheid

Alles gaat digitaal. Of het nu gaat om een aanvraag, een wijziging of een vraag, het wordt snel geregeld zonder gedoe.

Voorbeeld vergelijker voor op uw website


Goed om te weten: indien u de webmodule aanschaft zal deze uiteraard worden voorzien van uw eigen logo en e-mailgegevens.

De demo vergelijker wordt getoond in een apart scherm. Ook is het mogelijk om de vergelijker in een Iframe te openen zodat deze een geheel vormt met uw website!

Start de vergelijker

Tarieven


Licentie webmodule

tarief ex BTW

€ 25,00 per maand

My TP heeft koppelingen ontwikkelt met de extranetten van verzekeraars. De in webmodule ingevoerde gegevens worden met één druk op de knop meegenomen naar het extranet van de verzekeraar. Uw provisie wordt automatisch geboekt in uw RC.

Een verzekering afsluiten gaat supermakkelijk!

eenmalige kosten

Inrichting- & implementatiekosten

tarief ex BTW

€ 55,00 eenmalige kosten
  • Aanvragen vergelijker voor uw kantoor bij My TP (SWO met verzekeraars zijn vereist)
  • Plaatsing URL op uw ASSU Website
  • Testen vergelijker

Vergelijkingsprogramma

Let op!

Op aanvraag

Indien u gebruik wil maken van de webmodule dient u te beschikken over het vergelijkingsprogramma!

Neem hieronder via WhatsApp contact met ons op of stuur een e-mail.

Maak in het formulier de keuze voor My TP - webmodule premievergelijker particuliere verzekeringen