Kant en klare (commerciële) acties voor uw financieel advieskantoor!
Een actiewebsite of landingspagina van YORON is de juiste keuze!
Voordat wij een actiewebsite of een specifieke landingspagina bouwen nemen wij graag kennis van uw marketingplan. Wélke actie wilt u gaan draaien. Wat is de (specifieke) doelgroep en wat wilt u uw klanten aanbieden, wat zijn uw doelstellingen...... Op basis daarvan bouwen wij uw actiewebsite of landingspagina.
- YORON kan het gehele commerciele traject uitvoeren zodat u zich bezig kunt houden met klantcontact. Wij laten u niet zelf aanmodderen met een content-management-systeem of met het schrijven van nieuwsartikelen, het versturen van nieuwsbrieven en het lanceren van social media campagnes. Wij ontzorgen!
- Tools van derden kunnen moeiteloos worden ingebouwd (afsluittools, rekenmodulen, grafische presentaties, video's.....het kan allemaal)
- De verschillende tarieven zijn 'schrikbarend' laag te noemen.
- Alle actiewebsites of landingspagina`s voldoen aan alle te stellen technische eisen (daar gaan we u verder niet mee vermoeien)
Bij alle acties die YORON uitrolt gebruiken wij een 5-stappenplan
Bepalen doelstelling
Commerciele acties bieden uw financieel advieskantoor ongekende mogelijkheden. Maar, u moet het slim aanpakken.
Met deze website vertellen wij u hoe u door YORON een commerciele actie kunt laten uitvoeren zodat u de handen vrij heeft en u zich bezig kunt houden met uw relaties.
Slim aanpakken wil zeggen dat u met één actie meerdere doelstellingen kunt behalen:
- de consument informeren over het betreffende onderwerp/thema
- de consument 'waarschuwen' tegen het klakkeloos aannemen van alle informatie die op het internet wordt aangeboden
- de consument begeleiden bij een eventuele overstap
- creëren van nieuw contactmoment met bestaande relaties
- creëren van (grotere) naamsbekendheid
Inventariseren advieskansen
Hieronder een voorbeeld zoals wordt gebruikt bij de inrichting van de ASSU ZorgActie:
- Zorgbehoefte in kaart brengen (hele jaar door)
- Op zoek gaan naar zorgverzekering die past bij zorgbehoefte (zorgcheck)
- 18 jarigen: het is de zorgverzekering waarmee jongeren voor het eerst naar kantoor komen. Vroeger was dat de brommer en de auto, nu de zorg
- marktkansen:
Een recordaantal is van plan om over te stappen van zorgverzekering voor 2025. Uit een peiling van ZorgWijzer.nl onder 2195 respondenten geeft bijna negen procent aan te gaan wisselen van zorgverzekeraar. Dat komt neer op 1,5 miljoen Nederlanders.
- 26 procent kiest voor een nieuwe zorgverzekering gelet op de hoogte van de totale premie
- 13 procent verwacht dat zijn/haar zorggebruik wijzigt
- 11 procent kiest voor een nieuwe zorgverzekering gelet op de hoogte van de basispremie
- 51 procent is tevreden over de dekking van de totale polis
- 31 procent is al heel lang bij dezelfde zorgverzekeraar
- 20 procent is tevreden over de service van de huidige zorgverzekeraar
Verzamelen relevante content
Bij iedere actie wordt zorgvuldig gekeken naar de informatie die wordt aangeboden. Deze moet helder zijn, eenduidig en uitnodigen tot conversie. De bezoeker moet als het ware het gevoel krijgen om direct contact op te nemen met uw kantoor via de diverse mogelijke kanalen: mobiel, e-mail, whatsapp...
Bij een uitgebreide actie worden nieuwsartikelen geschreven en nieuwsbrieven verzonden naar uw klanten. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat de content up-to-date is én uitnodigend zodat uw klant in beweging komt en contact zoekt met uw kantoor.
Conversie is immers het doel van iedere actie.
Bouw landingspagina/actiesite
- YORON bouwt de landingspagina/actiesite
- nieuwsbrieven worden verstuurd naar klanten waarvan het e-mailadres beschikbaar is
- nieuwsartikelen worden geplaatst op LinkedIn en als blog op uw website
- inzet vergelijker en/of andere tools op website
- nazorg via reactie op nieuwsbrieven (dashboard & statistieken)
Wij nemen u alle zorg uit handen!
Opstellen roadmap, to-do-list en tijdschema
Hier wordt aangegeven welke stappen nog moeten worden gezet, welke werkzaamheden door hetzij YORON hetzij uw kantoor nog moeten worden uitgevoerd waarbij deadlines worden aangegeven.
Met de diverse ASSU Acties komt u weer in contact met uw doelgroepen!
Enkele voorbeelden van de ASSU Acties:
- Onderverzekering: onvoldoende verzekerd zijn
- Autolease: onze nieuwe financiele dienst
- Omzetting Doorlopend Krediet naar Persoonlijke lening
- Premieverlaging overlijdensrisicoverzekeringen (ORV)
- Sparen loont weer de moeite
- Zorg 2025
- Cybercrime niet meer weg te denken
- WOZ Beschikking? WOZ Bezwaar maken!
- Risicobeheer voor ondernemers en bedrijven
- Levensverzekeringen en financiele planning
- Op vakantie! Denk aan uw reisverzekering
- Check! Doe de gratis polisscan van ons kantoor
- en iedere andere actie die u maar wilt bedenken...
Elk van deze acties kan helpen het bewustzijn te vergroten en klanten bijvoorbeeld aan te moedigen hun dekking te herzien en waar nodig aan te passen. Dit kan niet alleen helpen hun risico's te beheersen, maar versterkt ook uw positie als een waardevolle en betrokken adviseur.